حسین کاوه روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به بدهی های کلان شهرداری مرند، افزود: این نهاد 450 میلیارد ریال بدهی دارد که بیش از 230 میلیون ریال آن مربوط به سازمان تامین اجتماعی است و در بین سازمان های شهرداری نیز، سازمان سیما منظر بیشترین بدهی را دارد که نزدیک به 650 میلیارد ریال است.
وی با بیان اینکه شهرداری مرند 120 میلیارد ریال از ادارات مختلف طلب دارد، افزود: در طول چهار ماه گذشته، انقلابی در پرداخت بدهی ها صورت گرفته و بیش از 170 میلیارد ریال پرداخت داشته ایم که 120 میلیارد ریال آن به پیمانکاران بوده است.
شهردار مرند با اشاره به مشکلات پروژه جواهر و قائم، گفت: در آخرین جلسه با معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به توافقاتی رسیدیم که بعد از آن دو جلسه با شورای شهر مرند برگزار و توافق ها نهایی شد و با معرفی کارشناسان از سوی شهرداری و سرمایه گذار و دادگستری، شاهد آغاز عملیات تا پایان فروردین ماه خواهیم بود.
شهردار مرند افزود: 48 ساعت پس از دستور کار مشاور طرح، عملیات اجرایی پروژه جواهر باید آغاز شود.
کاوه ادامه داد: بر اساس توافقی بین شهرداری مرند و سرمایه گذار، پروژه قائم از 15 طبقه به 4 طبقه تجاری، خدماتی و تفریحی تقلیل پیدا می کند که در یک طبقه نیز سالن همایش احداث خواهد شد.
3038/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.