مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر اعلام کرد: بانک شهر در عید نوروز تعطیل نیست.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، «حمیدرضا عظیمی» در نشست خبری با اصحاب رسانه در تبریز، اظهار کرد: بانک شهر نیاز شهروندان به خدمات بانکی را احصا کرده و  برای این‌که در تمامی ساعات شبانه‌روز و در روزهای تعطیل مردم از خدمات بانکی بهره‌مند شوند، پیشخوان‌های شهر نت را راه‌اندازی کرده و خدماتی نظیر صدور کارت‌ هدیه، نقل‌و‌انتقالات وجوه، واریز وجه نقد به حساب بانکی، افتتاح حساب و دریافت گواهی تمکن مالی را به شهروندان ارایه می‌دهد.
وی با اشاره به نظرسنجی انجام شده از مردم برای انتخاب بانک محبوب خود، گفت: روز گذشته نتیجه این نظرسنجی اعلام شد که بر این اساس بانک شهر به عنوان محبوب‌ترین بانک خصوصی کشور و دومین بانک محبوب در بین بانک‌های دولتی و خصوصی معرفی شد.
عظیمی با بیان این‌که بانک شهر، بانک هشت ساله‌ای است که توانسته به موفقیت‌های زیاد دست یابد، بیان کرد: ظرف سه سال گذشته منابع این بانک سالانه ۶۰ درصد افزایش یافته و به تبع آن، منابع بانک شهر در تبریز نیز سالانه به طور میانگین رشد ۶۰ درصدی داشته است.
وی با بیان این‌که بالا رفتن منابع این بانک، نشانگر افزایش اعتماد مردم به بانک شهر است، خاطرنشان کرد: منابع جذب شده در هر شهر، برای پروژه‌های عمرانی آن شهر هزینه می‌شود که نوعی زمینه‌سازی برای سرمایه‌گذاری غیر مستقیم مردم در توسعه و عمران شهری است.
عظیمی افزود: ۷۰ درصد سهام بانک شهر متعلق به شهرداری‌ها و ۳۰ درصد هم به صورت عمومی است و باتوجه به ماهیت مردمی شهرداری، می‌توان گفت که بانک شهر مردمی‌ترین بانک کشور است.
مدیر روابط عمومی بانک شهر با بیان این‌که پیش از فعالیت بانک شهر، بانک‌ها در پروژه‌های شهری ایفای نقش نمی‌کردند، گفت: خوشبختانه با روی کار آمدن بانک شهر 80 درصد تسهیلات این بانک برای پروژه‌های عمرانی شهرها اختصاص یافته است.
«صفر صلاحلو» - رییس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر گفت: منطقه 2 بانک شهر شامل استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل است، گفت: 11 شعبه، 17 باجه و 32 شهرنت در منطقه 2 خدمات رسانی می‌کند.
وی در خصوص سهام شهرداری تبریز در بانک شهر نیز گفت: 7 درصد سهام بانک شهر متعلق به شهرداری تبریز و 1.5 درصد آن متعلق به کارکنان شهرداری تبریز است.
رییس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر با اشاره به پرداخت تسهیلات نوسازی 2000 تاکسی در تبریز، گفت: امسال 761 میلیارد ریال برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز و تاکسیرانی پرداخت شده است.
وی با بیان این‌که شهرداری تبریز امسال از بانک شهر تسهیلات دریافت نکرده است، اظهار کرد: شهرداری تبریز بدهی معوقه هم ندارد.
صلاحلو در خصوص رویداد گردشگری «تبریز 2018» افزود: به منظور ارائه خدمات به گردشگران مصوبه ایجاد خودپرداز ارزی در دو نقطه بازار و فرودگاه تبریز را اخذ کرده‌ایم که توریست کارت در منطقه بازار تبریز راه‌اندازی می‌شود.
وی تصریح کرد: افزایش چشمگیر منابع این بانک، نشان از اعتماد مردم به بانک شهر و اقدامات اعتماد انگیز آن دارد.
صلاحلو با بیان این‌که بانک شهر در کنار مدیریت شهری است، گفت: برای تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرها کمک می‌کنیم که فعالیت مجدد پروژه آیسان بعد از چند سال حاصل همکاری این بانک با مدیریت شهری تبریز است.
وی در خصوص خدمات منحصر بانک شهر، گفت: ارائه خدمات متمرکز و مکانیزه پرداخت عوارض خودرو، ارائه تبریزکارت برای استفاده در مترو و اتوبوس‌های شهری تبریز  از خدمات ویژه بانک شهر است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.