ایوب بهتاج روز یک شنبه در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی مراغه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای بهره برداری کامل از ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه که از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی برخوردار است بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی افزود: با توجه به هماهنگی ها و توافق های انجام شده، در چند روز آینده با تزریق 40 میلیارد ریال، عملیات اجرایی از سرگرفته می شود.
وی افزود: با تکمیل زیر ساخت ها و آسفالت ریزی راه دسترسی، تاسیسات و تابلوهای برق محوطه و نیز موتورخانه و سقف کاذب این ورزشگاه، این طرح ورزشی پس از گذشت بیش از 20 سال آماده بهره برداری خواهد شد.
بهتاج ادامه داد: عملیات روشنایی مسیر ورزشگاه تا وروردی آن انجام شده که در صورت حل برخی از مشکلات و موانع کابل کشی آن نیز در چند روز آینده به اتمام خواهد رسید.
کلنگ احداث ورزشگاه مراغه در سال 74 با حضور رئیس جمهوری وقت به زمین زده شد و عملیات ساخت آن نیز از سال 77شروع شده است.
وی همچنین به روند عملیات اجرایی زورخانه مراغه اشاره کرد و گفت: زورخانه مراغه با پیشرفت فیزیکی 88 درصدی و با تزریق 4 میلیارد ریال در 2 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به سیر صعودی ورزش مراغه در سالجاری، گفت: با خرد جمعی و کار تیمی امروز شاهد جایگاه مناسب دستگاه ورزش مراغه در بین ادارات شهرستان و استان هستیم.
وی افزود: ورزش مراغه از جایگاه ویژه ای در استان و کشور برخوردار است و برهمین اساس مسئولان این شهرستان باید توجه ویژه به این مهم داشته باشند.
حدود پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 42 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.