به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی روز شنبه در جلسه هماهنگی جشنواره داغچیلار بایرامی افزود: این برنامه همزمان با جمعه آخر سال در قالب یک حرکت زیبای فرهنگی اجتماعی به صورت خودجوش و مردمی اجرا می شود.
وی اظهار کرد: چنین برنامه هایی نشان از نشاط و پویایی آحاد جامعه است که باید مغتنم شمرده شود و از آن برای تقویت ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و مذهبی بهره برد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار میانه با تاکید بر اینکه برپایی چنین جشنواره های مهمی هر ساله نیازمند پشتیبانی و هماهنگی از سوی دستگاه ها و نهادهای این شهرستان است، از آمادگی دستگاه های این شهرستان از جمله نهادهای امدادی، انتظامی و خدماتی برای برگزاری آن خبر داد.
مشایخی ادامه داد: برنامه داغچیلار بایرامی هرقدر غنی تر و پربارتر برپا شود، می توان آن را در سطح کشور مطرح و امکان و زمینه ثبت ملی این حرکت ارزشمند اجتماعی را مانند بسیاری از برنامه های دیگر شهرهای کشور فراهم کرد.
وی با اشاره به اهمیت حفاظت محیط زیست در حیات انسان و دیگر موجودات، از عموم مردم خواست تا این موضوع را جدی گرفته و در کنار بهره مندی از طراوت طبیعت در حفاظت از آن همت دوچندانی داشته باشند.
شهرستان میانه با 190 هزار نفر جمعیت در فاصله 165 کیلومتری جنوب شرقی تبریز واقع است.
7231/8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.