به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان مرند از کشف 89 هزار عدد انواع موادمحترقه به ارزش 700 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ 'کاظم دهقانی' گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان مرند در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و دپو مقادیری مواد محترقه جهت فروش در ایام پایانی سال در دو باب مغازه شناسایی و کشف آن را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران با شناسایی محل های دپو در بازرسی از آنها تعداد 33 هزار عدد انواع مواد محترقه به ارزش 200میلیون ریال کشف و در این راستا 2 نفر را دستگیر ، 2 باب مغازه را پلمپ و 2 دستگاه خودرو سواری را توقیف کردند.
سرهنگ دهقانی ادامه داد: همچنین ماموران پلیس امنیت عمومی در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و دپوی انواع موادمحترقه در منزل فردی، شناسایی و کشف آن را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران با شناسایی محل و بازرسی از آن، 56 هزار عدد انواع موادمحترقه به ارزش 500 میلیون ریال کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

*** کشف 4 هزار عدد مواد محترقه در تبریز
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز گفت: 4 هزار عدد انواع موادمحترقه توسط ماموران کلانتری 16 بازار کشف و ضبط شده است.
سرهنگ 'فرهنگ نوروزی' ادامه داد: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد محترقه توسط فردی در یکی از میادین شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با شناسایی فرد توزیع کننده و با هماهنگی مقام قضائی متهم را در حال فروش مواد محترقه دستگیر و تعداد 4 هزارعدد انواع مواد محترقه کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با بیان اینکه متهم باتشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد، افزود: اقدامات پلیس برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال با قاطعیت ادامه دارد .
وی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه را با شماره تلفن 110 اطلاع دهند.

*** کشف بیش از 4 هزار عدد مواد محترقه در شبستر
فرمانده انتظامی شهرستان شبستر نیز از کشف 4 هزار و 200 عدد انواع مواد محترقه به ارزش 70 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ'سیاوش علی فام' گفت: ماموران انتظامی در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و دپو انواع مواد محترقه جهت فروش در ایام پایانی سال موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی در ادامه افزود: پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی و شناسایی محل، ماموران در بازرسی از محل 4 هزار و 200عدد انواع مواد محترقه را کشف و در این زمینه یک نفر متهم را دستگیر کردند.
***
کشف بیش از 13 هزار عدد مواد محترقه در ورزقان
فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان گفت: 13 هزار و 130 عدد مواد محترقه در این شهرستان کشف و ضبط شد.
سرهنگ 'قاسم نظری' اعلام کرد: ماموران انتظامی شهرستان ورزقان با هدف پیشگیری از حوادث ناگوار و آسیب های جسمی، روحی و روانی استفاده از مواد محترقه غیرمجاز و قاچاق، طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد محترقه را با محوریت برخورد با تهیه و توزیع کنندگان این مواد اجرا کردند.
وی با اشاره به دستاوردهای اجرای این طرح افزود: در این طرح تعداد 13 هزار و 130 عدد انواع مواد محترقه خطرناک کشف و یک نفر متهم در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

***
کشف بیش از یک هزار عدد مواد محترقه در اسکو
فرمانده انتظامی شهرستان اسکو از کشف تعداد یک هزار و 400 عدد انواع مواد محترقه به ارزش 50 میلیون ریال خبر داد.
سرگرد'محمد نعمتی' گفت: ماموران انتظامی در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و دپو انواع مواد محترقه جهت فروش در ایام پایانی سال موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی و شناسایی محل، ماموران در بازرسی از محل تعداد یک هزار و 400 عدد انواع مواد محترقه را کشف و در این زمینه یک نفر متهم دستگیر کردند.
به گزارش ایرنا، هر ساله با نزدیک شدن به آخرین چهارشنبه سال شاهد رونق خرید و فروش مواد محترقه خطر زا به صورت غیرقانونی هستیم و از این رو نیروی انتظامی با تشدید ماموریت های نظارتی در جهت جلوگیری از رسیدن این مواد به دست مصرف کننده ها و وقوع حوادث جبران ناپذیر تلاش می کند.
/3071/6120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.