فرهاد آقایی روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به عدم وجود سایت های نگهداری حیوانات ولگرد و بدون صاحب در شهرهای همجوار اشاره کرد و افزود: سایت نگهداری حیوانات بدون صاحب پردیس تبریز با مدیریت بخش خصوصی و سایت شهرداری مراغه به عنوان تنها سایت های نگهداری حیوانات ولگرد در آذربایجان شرقی هستند.
وی گفت: تعیین مکان برای نگهداری سگ ها و دیگر حیوانات ولگرد و بدون صاحب از سوی شهرداری شهرهای همجوار می تواند از جولان و رهاسازی این حیوانات جلوگیری کند.
آقایی به امکانات سایت نگهداری حیوانات ولگرد شهرداری مراغه اشاره کرد و افزود: این سایت با مساحت بیش از دو هکتار و بخش های نگهداری مختلف از جمله قسمت های قرنطینه، عقیم سازی و کنترل و قسمت حیوانات شناسنامه دار به عنوان یکی از مجهزترین و مناسب ترین محل ها برای نگهداری حیوانات ولگرد در سطح استان است.
وی افزود: حمایت ها و کمک خیرین و دوستداران حیوانات در سطح شهرستان نقش بسزایی در نگهداری، درمان و کنترل حیوانات ولگرد دارد.
وی گفت: افرادی که تمایل به نگهداری سگ ها به عنوان نگهبان در باغات و مزارع خود دارند می توانند با مراجعه به سایت نگهداری، در این راستا اقدام کنند.
وی افزود : هم اکنون بیش از 500 قلاده سگ ولگرد در این سایت نگهداری می شود که سه نوبت در هفته مورد معاینه قرار می گیرند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.