با برگزاری مراسم تودیع و معارفه در استانداری، «علیار راستگو» به عنوان فرماندار تبریز معرفی شد. 
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه ضمن قدردانی از استاندار آدربایجان شرقی به دلیل حساسیت و اهمیت زیادی که در معرفی فرماندار تبریز داشته است، اظهار کرد: فرماندار به عنوان نماینده‌ی دولت در حوزه ی جغرافیایی شهرستان مسئولیت انجام مسائل فرهنگی و سیاسی، امنیتی و مدیریت را بر عهده دارد، تحقق برنامه و وعده های دولت نیز جزو وظایف اصلی فرماندار محسوب می شود. 
رحیم شهرتی فر افزود: علل تاخیر در معرفی فرماندار تبریز، اهمیت ویژه شهرستان تبریز و توجه کافی به آن بوده است. 
وی ضمن یادآوری و قدردانی زحمات استاندار سابق با بیان این‌که خداوند را شاکرم که در این مدت توفیق خدمت گذاری مردم در سمت فرمانداری نصیبم شد، افزود: از همان هفته ی اول که در فرمانداری شهرستان تبریز مشغول به کار شدم، در محوطه‌ی فرمانداری با چالش کارگران معترضی که حقوق ماهانه‌ی خود را دریافت نکرده بودند، مواجه شدم و چالش اصلی دیگر نیز بحران مسائل اقتصادی و واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک بود که بر اساس سیاست اصولی دولت تدبیر و امید و حمایت های آقای جبارزاده مشاغل پایدار مانده و واحدها از بحران خارج شدند. 
وی با تاکید براین‌که آذربایجان شرقی از امن ترین استان های کشور شناخته می شود، گفت: در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان و شورای اسلامی شهرستان‌ها، افزایش مشارکت مردمی نشان از رضایت همگان بود، همچنین توجه به سرمایه های اجتماعی و فعالیت سازمان های مردم نهاد نیز از دیگر مسائلی است که مورد توجه دولت تدبیر و امید قرار گرفت. 
شهرتی فر با اشاره این‌که طی چهار سال گذشته مسائل عمرانی و آبادانی مورد توجه دولت تدبیر و امید قرار گرفته است، عنوان کرد: طی چهار سال گذشته به صورت مجموع ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبادانی شهرها و روستاهای استان هزینه شده است و براساس سیاست اصولی دولت تدبیر و امید از لحاظ عمرانی در روستاهای استان انقلاب بزرگی رخ داده است.
 وی خاطر نشان کرد: در مسائل اقتصادی با جذب سرمایه گذاران ، نرخ بیکاری استان در مقایسه با نرخ بیکاری کشور کاهش یافته است. 
 وی در بخش دیگر سخنان با بیان این‌که آقای راستگو با کوله باری از تجربیات در حوزه ی سیاسی و امنیتی وزارت کشور یکی از مدیران فعال و باسابقه است، گفت: با توجه به شناخت بنده از ایشان طی سالیان متمادی، همواره یکی از مدیران موفق بوده است و امیدوارم در سمت جدید نیز در راستای افزایش و جلب رضایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران اهتمام جدی بورزد. 
 معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: عالمان بزرگی در خطه‌ی آذربایجان زندگی کرده اند و افتخار خدمت در تبریز که عرصه‌ی فعالیت فرهنگ، ادب و هنر است، برای هرکسی نصیب نمی شود. بنده به مدت چهارسال و یک ماه توفیق خدمت گذاری برای مردم شریف تبریز نصیبم شد و امیدوارم در خدمت گذاری جدید خود نیز ادای وظیفه کنم.
فرماندار شهرستان تبریز در این مراسم، با بیان این‌که افتخار می کنم که یکی از خادمان مردم شریف تبریز شده‌ام، گفت: خداوند را شاکرم که توفیق یافتم در شهرستانی که از لحاظ تعداد جمعیت سومین و از نظر صنعت دومین شهر کشور است، خدمت  کنم. امیدوارم  با دعای خیر خانواده ی معزز شهدا و همکاری و تعامل مدیران و استاندار آذربایجان شرقی، بتوانم در ماموریت خود گام های موثری برای حل معضلات تبریز بردارم. 
علیار راستگو ادامه داد: از حسن اعتماد آقای خدابخش و شهرتی‌فر قدردانی می‌کنم که بنده را به عنوان یکی از خدمت گذاران شهرستان تبریز انتخاب کردند و بی شک از تجارب آقای شهرتی‌فر در راستای حل مشکلات تبریز استفاده خواهم کرد تا با رفع نقاط ضعف، امورات به نحو احسن انجام گیرد. 
وی با خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان، اظهار کرد: بنده فردی اجرایی هستم و مسائل اجرایی را از لحاظ کارشناسی به صورت جدی پیگیر می‌شوم؛ چرا که ماموریت اصلی ما جلب رضایت مردم است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد. 
وی ادامه داد: در پیشگام مردم و خانواده های معزز شهدا تعهد می دهم تمامی توان  و انرژی خود را برای حل مشکلات مردم به کار خواهم بست.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.