ابراهیم محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود استعدادهای بسیار در این رشته، متاسفانه برخی از پیشکسوتان این رشته با سنگ اندازی و تنگ نظری، مانع از حضور دو و میدانی کاران برجسته در تمرینات هیات می شوند.
وی به وعده های دروغین این اشخاص اشاره کرد و گفت: دو و میدانی کاران مراغه ای با وعده های کذب این اشخاص سودجو همچون حضور در مسابقات بین المللی و آسیایی بدون کسب قهرمانی در مسابقات کشوری، اغفال می شوند و در تمرینات و به مسابقات اعزامی از طرف هیات حضور پیدا نمی کنند.
وی ادامه داد: وعده های واهی و بدون برنامه این افراد موجب دلسردی و سلب اعتماد عمومی در بین ورزشکاران و خانواده های آن ها نسبت به این هیات در سطح شهرستان شده است.
محمدی افزود: دوره طلایی ورزشکاران نوجوان و نونهال این رشته ورزشی در حال سپری شدن است و ممانعت از حضور آنها در تمرینات هیات دو و میدانی، به ضرر خود ورزشکاران بوده و همه در این موضوع مسئولیم و باید پاسخگو باشیم.
محمدی به ایجاد اتحاد و همدلی در بین ورزشکاران در این رشته ورزشی تاکید کرد و گفت: با اتحاد و همدلی و حضور تمامی دو ومیدانی کاران در تمرینات و کنارگذاشتن منافع شخصی، این رشته ورزشی در شهرستان دوباره رونق می گیرد و دو و میدانی مراغه دوباره به اوج خود بازمی گردد.
وی افزود: تمرینات هیات دو و میدانی همه روز در شیفت صبح برای بانوان و در شیفت بعد از ظهر برای آقایان دایر بوده
و هیات از حضور تمامی ورزشکاران این رشته در تمرینات استقبال می کند.
رئیس هیات دو و میدانی مراغه همچنین به برگزاری دوره های استعدادیابی از سوی این هیات اشاره کرد و گفت: در سالجاری دو مرحله استعدادیابی با شرکت بیش از 500 نفر در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در سطح شهرستان برگزار شده است.
محمدی همچنین به درخشش نوجوانان دو و میدانی کار مراغه ای در مسابقات قهرمانی دو صحرانوردی آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: در این مسابقات که به میزبانی شبستر برگزار شد دو دونده شهرستان موفق به کسب مقام های اول و سوم این رقابت ها شدند.
وی افزود: این رقابت ها به مسافت چهار کیلومتر در بندرشرفخانه شهرستان شبستربرگزار و در پایان سهیل عبدالاحدپور بهنامی مقام اول و سالار شهریاری مقام سوم را کسب کرد.
پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 42 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: سجاد عبدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.