به گزارش ایرنا، سرهنگ احمد تقی پور روز پنجشنبه در گردهمایی بصیرتی بسیجیان هشترود که به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز در حسینیه سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن درصدد است تا با جذب افرادی که برای انقلاب طحمت کشیده اند سنگر خود را تقویت کند و به اهداف شوم خود دست یابد.
وی با اشاره به توان نظامی که اکنون با همت دانشمندان متخصص و متدین کشورمان و استقامت در برابر دشمنان به دست آمده است، افزود: با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح که از حمایت ابرقدرت های جهانی برخوردار بود ایستادیم.
فرمانده سپاه هشترود به فتنه های 88 و 96 اشاره کرد و گفت: براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هدف اصلی فتنه ها بود که با درایت رهبر معظم انقلاب خنثی شد چرا که فتنه 88 و 96 برآمده از اراده دشمنان ملت و با هدایت مستقیم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا وانگلیس و نقش ‌آفرینی عناصر خودفروخته داخلی بود.
سرهنگ تقی پور با اشاره به اینکه دشمن سه فعالیت را برای براندازی نظام در برنامه قرارداده، خاطرنشان کرد: دین، جوانان و ترویج فساد از برنامه های دشمن برای براندازی نظام است و در این مسیر هزینه های گزافی کرده است.
وی همچنین با اشاره به مضرات استفاده از ماهواره و آسیب هایی که از این طریق خانواده ها را تهدید می کند، تاکید کرد: خانواده ها باید آگاهی لازم را در برابر این هجمه های فرهنگی فرا گیرند تا بنیان خانواده دچار فروپاشی نشود.
خبرنگار:جلیل دین محمدی** انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.