فرماندار هوراند گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران و تلاش‌های مسئولان استانی و شهرستانی تاکنون 95 درصد از روستائیان شهرستان هوراند از نعمت گاز بهره مند شده‌اند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اتمام پروژه گازرسانی به تمام روستاهای این شهرستان باشیم. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌ شرقی، زین‌العابدین مردانیان در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون 328 کیلومتر خط انتقال  گازرسانی به روستاها انجام شده و تعداد 900 خانوار از گاز طبیعی بهره مند شدند.
فرماندار هوراند گفت: امسال نیز در دهه فجر شاهد افتتاح پروژه های گازرسانی به 21 روستای هوراند با هزینه 65 میلیارد ریال بودیم که زمینه بهره مندی 1000 خانوار روستایی این شهرستان را فراهم می کند.
مردانیان در ادامه به کمبود بارش ها و نزولات جوی نیز اشاره کرد و افزود: متأسفانه امسال به دلیل بارش کم باران و برف شاهد کمبود آب و خشکسالی در این شهرستان و منطقه هستیم.
فرماندار هوراند گفت: با وجود اینکه کشاورزی در این شهرستان اولویت زندگی روستائیان است، از کشاورزان می‌خواهیم در مصرف اب صرفه جویی کرده و در زمین های زراعی و باغی خود از الگوی مناسب کشت و آبیاری استفاده کنند تا در آینده با مشکل کمبود آب مواجه نشوند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.