به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره)این شهر، افزود: این روز حماسی برای مردم کشور ایران با ارزش است چرا که انسجام و وحدت ملی خود را به نمایش می گذارندو پشت دشمنان از آن می لرزد.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای حاکمیت دینی و تعالیم قرآنی پا گرفت و اکنون پس از 40 سال از حیات پرثمر آن مردم با حضور پرشور در راه پیمایی 22 بهمن فریاد می زنند که تا پای جان برای نظام اسلامی ایستاده‌اند.
امام جمعه خمین خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان خواهند داد که ملت ایران همواره بر ارزش ها ،آرمان های نظام اسلامی پایبند هستند.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ادامه داد: حکومت ننگین پهلوی وابسته به آمریکا و انگلیس بود اما ملت ایران با به ثمر رساندن انقلاب اسلامی توانستند چتر استقلال و آزادی را بر سر کشور بکشانند.
وی تصریح کرد: قبل از انقلاب تنها پنج شهر و یک روستا از نعمت گاز برخوردار بودند اما با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 700 شهر و 6 هزار و 600 روستا از نعمت گاز برخوردار شدند و بقیه نیز در حال گازرسانی هستند.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: عده‌ای پیشرفت‌های بعد از انقلاب اسلامی را منکر می‌شوند در حالی که خودشان در روند انقلاب اسلامی هیچ نقشی نداشته‌اند، این افرد انسان‌های خود فروخته و غرب گرا هستند.
وی بیان کرد: باید پیشرفت‌های بعد از انقلاب اسلامی و وضعیت زمان پهلوی را برای مردم گفت و مقایسه کرد تا همه به برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران پی ببرند.
امام جمعه خمین در بخش دیگری از سخنانش، حجاب را موهبتی برای زنان دانست و گفت: توسعه فعالیت زنان در سایه حجاب افتخار انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام حسینی افزود: زنان در ایران اسلامی آزاد هستند و می‌توان به فعالیت در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی بپردازند اما، بی‌بند و باری در نظام اسلامی جایگاهی ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: رئیس جمهوری موضع‌گیری خوبی در مسائل هسته‌ای، نظامی و موشکی کشور در برابر دشمنان داشت و دشمن باید این را بداند که مردم و مسئولان در نظام اسلامی در موضوعات مختلف یکدل و متحد هستند.
حجت الاسلام حسینی همچنین به گرامیداشت 20 بهمن سالروز عملیات غرورآفرین عملیات والفجر هشت و روز حفاظت اطلاعات سپاه اشاره کرد و گفت: فرزندان این مرز و بوم شجاعانه و هوشمندانه در برابر همه توطئه های دشمن بیدار هستند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است که نماز جمعه در 2 شهر آن اقامه می شود.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.