رسول خادم در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در تبریز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات نسبت به سال های قبل از نظر کمی و کیفی ارتقا یافته بود و همچنین تعداد ورزشکاران خارجی شرکت کننده در این مسابقات نسبت ورزشکاران داخلی 4 برابر کشتی گیران خودمان بودند.
خادم در خصوص کیفیت میزبانی مسابقات خاطرنشان کرد: میزبانی مناسبی را از شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی شاهد بودیم.
وی یادآور شد: در این دوره از مسابقات جام تختی کشتی‌گیران ما توانستند با کشتی گیران به نام و صاحب فنی که در مسابقات جهانی و قاره اروپا و آسیا صاحب جایگاه هستند، کشتی بگیرند و خودشان را محک بزنند.
رئیس فدراسیون کشتی اظهار کرد: در این بازی‌ها ورزشکاران جوانی که دارای تکنیک فنی بودند، در اردوهای تیم ملی از آنها دعوت کرده و سرمایه‌گذاری کرده بودیم، شرکت کردند و تا صاحب تجربه شوند.
وی در مورد حضور تماشاگران تبریزی در طول 2 روز برگزاری جام تختی بیان کرد: بدلیل اینکه ورزش کشتی دارای تاریخ و فرهنگ خاصی در بین مردم ایران به خصوص آذربایجان است، مردم تبریز نیز به شکل آبرومندی استقبال کردند، ولی انتظار بالاتر از اینها بود، زیرا تبریز به عنوان پایتخت کشورهای اسلامی در سال 2018 شناخته شده و بازی های زیادی در رشته های ورزشی برگزار خواهد شد ولی باز هم از حضورشان تشکر می کنم.
سی و هشتمین مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی از نوزدهم تا بیستم بهمن در تبریز برگزار شد.
این مسابقات که با حضور 160 کشتی گیر از کشورهای مختلف جهان برگزار شد، با قهرمانی ایران پایان یافت.
خبرنگار: آب بسته**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.