مریم منظمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در آبادان اظهار کرد:نخستین اردوی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان به میزبانی آبادن برگزار شد و با توجه به شرایط مناسب جوی و امکاناتی که در این شهر وجود دارد کادر فنی از این اردو رضایت کامل دارد.
وی افزود: در اردوی آبادان 33 کشتی گیر از 16 استان مختلف کشور دعوت شده بودند.
وی گفت:از مربی اوکراینی که جزو قهرمانان بزرگ کشتی زنان جهان به شمار می رود در راس کادر فنی تیم ملی استفاده کردیم تا زمینه گسترش و پیشرفت این رشته در ایران بیشتر شود.
منظمی ادامه داد: این اردوها به طور مستمر ادامه خواهد داشت تا کشتی گیران ایران برای حضور در مسابقات جهانی به سطح آمادگی لازم برسند.
وی گفت: با توجه به اینکه این رشته به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده انتظار چندانی نداریم که در مسابقات جهانی به روی سکوی برویم و هدفمان بیشتر تجربه اندوزی کشتی گیران در این مسابقات است.
منظمی افزود: اردوها و مسابقات تدارکاتی بیشتری برای رشد و پیشرفت تیم ملی در نظر داریم تا در مسابقات جهانی ظرفیت های کشتی گیران بانوی ایرانی را به نمایش بگذاریم.
وی اظهار کرد:ما در مسابقات جهانی در 6 وزن شرکت خواهیم کرد و با توجه به نظر کادر فنی نفرات اصلی پس از پایان اردوهای آمادگی انتخاب می شوند.
اردوی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان ایران از هشتم بهمن در آبادان آغاز و 16 بهمن به کار خود پایان داد.
7104/3015 / 6037
خبرنگار: مسعود گادار ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.