به گزارش ایرنا، در این مسابقات که با شرکت 60 ووشوکار از شهرستان های تبریز، مراغه، بناب، عجب شیر، سراب و مرند و در رشته ساندا برگزار شد ووشوکاران در هشت وزن به رقابت پرداختند که نتایج زیر به دست آمد:
وزن منهای 24 کیلوگرم
محمدمهدی بنانی و سهیل سهراب زاده هر دو از مراغه به ترتیب اول و دوم شدند و جواد گل احمدی از تبریز در جایگاه سوم قرار گرفت.
وزن منهای27 کیلوگرم
کیارش صاحب از مراغه اول، فراز مؤذنی از تبریز دوم و ابوالفضل ناصحی از بناب و امیر رضا معماری از تبریز به طور مشترک سوم شدند.
وزن منهای 30 کیلوگرم
عطا شاه محمدی و علی درگاهی هر دو از تبریز به ترتیب اول و دوم شدند و سامیار رجبپور و امیر حسین تومن از تبریز به طور مشترک سوم شدند.
وزن منهای 33 کیلوگرم
عرفان نقدی و صدرا رضایی هر دو از مراغه به ترتیب اول و دوم شدند و امیرطاها روشنی و علی اصغر شبان هر دو از تبریز به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
وزن منهای 36 کیلوگرم
ابوالفضل ابراهیمی از تبریز اول، محمد احمدی از عجبشیر دوم و مهیار غیوری و علی نصیری هر دو از تبریز به طور مشترک سوم شدند.
وزن منهای 39 کیلوگرم
سجاد امین امیری و عطا ابراهیمی هر دو از مراغه به ترتیب اول و دوم شدند و معین باقرپور از تبریز در جایگاه سوم قرار گرفت.
وزن منهای 42 کیلوگرم
امین فهمی از عجب شیر به مقام اول رسید و همچنین در وزن منهای 45 کیلوگرم امیر مهدی صوفیلر از مراغه و کیارش خلیلی از تبریز به ترتیب به مقام های اول و دوم این وزن دست یافتند.
پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 42 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: سجاد عبدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.