مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت:  آتش سوزی کارگاه اتورنگ خودرو  در کمربندی میانی تبریز خسارت جانی در پی نداشت.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌ شرقی، آتش پادد داود طالب نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  ساعت ۱۸:۲۶ عصر امروز(سه شنبه) با گزارش وقوع  آتش‌سوزی در کارگاه اتورنگ خودرو در کمربندی میانی نرسیده به میدان سجادیه ، آتش نشانان ایستگاه شماره ۱۲ به محل حادثه اعزام و اقدام به عملیات اطفاء حریق کردند.
وی بیان کرد: آتش نشانان به محض حضور در صحنه، شاهد وقوع آتش سوزی مهیبی در کارگاه  شدند که به شدت در حال سوختن و سرایت به مغازه های مجاور بود.
وی با اشاره به عملیات سریع آتش نشانان در عملیات اطفاء حریق این حادثه، افزود: بلافاصله آتش نشانان با استفاده از تجهیزات انفرادی از جمله دستگاه‌های تنفسی و با ایجاد هماهنگی‌های گروهی، آتش سوزی را در لحظات اولیه مهار و از گسترش حریق پیشگیری کردند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز خاطر نشانان کرد: در این حادثه، ضمن اینکه یک دستگاه خودرو پژو پرشیا در داخل کارگاه طعمه حریق شده و به شدت در حال سوختن بود؛ کارگاه نیز به طرز مهیبی در حال آتش‌سوزی بود که در نهایت منجر به فرو ریختن سقف بالکن کارگاه شد.
طالب نژاد عنوان کرد: آتش نشانان در این عملیات  با  اطفاء سریع، از گسترش و سرایت حریق به مغازه های مجاور پیشگیری به عمل آوردند.
وی افزود: در چنین کارگاه‌هایی به دلیل وجود مایعات قابل اشتعال از جمله تینر و ... آتش سوزی مهیب و پرخساراتی می‌تواند به وقوع بپیوندد که لازم است  صاحبان کارگاه‌ها همیشه به فکر ایمنی مناسب کارگاه بوده و از نگهداری مقادیر زیاد مایعات قابل اشتعال خودداری کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.