مدارس برخی از شهرستان های آذربایجان شرقی به دنبال بارش برف فردا (شنبه) تعطیل است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا، شنبه هفت بهمن ماه مدارس کلیه‌ی مقاطع تحصیلی (اعم از مدارس مناطق شهری و روستایی) منطقه‌ی خاروانا با یک ساعت تاخیر (راس ساعت ۹ صبح) شروع خواهند شد. همچنین مدارس کلیه‌ی مقاطع تحصیلی (اعم از مدارس مناطق شهری و روستایی) ورزقان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهد بود.
بر همین اساس، کلیه‌ی مقاطع تحصیلی مناطق روستایی شهرستان اهر تعطیل و مدارس مناطق شهری اهر دایر خواهند بود.
همچنین کلیه‌ی مقاطع تحصیلی (اعم از مدارس مناطق شهری و روستایی) منطقه‌ی کندوان و نظرکهریزی در دو نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل اعلام شده‌اند.
در شهرستان میانه نیز کلیه‌ی مقاطع تحصیلی مناطق روستایی تعطیل بوده و مدارس مناطق شهری شهرستان میانه و شهر آچاچی دایر خواهند بود. در منطقه ترکمان چای، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی اعم از مناطق شهری و روستایی در دونوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام شده‌اند.
مدارس کلیه‌ی مقاطع تحصیلی مناطق روستایی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و مدارس استثنایی مناطق شهری منطقه‌ی کاغذکنان شهرستان میانه نیز تعطیل اعلام گردید.
در شهرستان هوراند نیزمدارس کلیه مقاطع تحصیلی اعم از مناطق شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.
مدارس کلیه‌ی مقاطع تحصیلی مناطق روستایی شهرستان هشترود تعطیل بوده و مدارس مناطق شهری شهرستان هشترود با یک ساعت تاخیر و از ساعت 9 شروع به فعالیت می‌کنند.
در منطقه‌ی خواجه مدارس کلیه‌ی مقاطع تحصیلی مناطق روستایی و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و مدارس استثنائی و مناطق شهری تعطیل اعلام شده و مدارس مقاطع تحصیلی متوسطه‌ی دوره‌ی اول و دوم مناطق شهری با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.
در منطقه هریس، مدارس کلیه‌ی مقاطع تحصیلی مناطق روستایی تعطیل بوده و در مناطق شهری، مراکز پیش دبستانی تعطیل خواهد بود. مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه ی دوره ی اول و دوم هریس نیز با یک ساعت تاخیر، راس ساعت ۹ صبح شروع می‌کنند.
در شهرستان مراغه نیز مدارس کلیه مقاطع تحصیلی بخش سراجو در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.
 مدارس کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان چاراویماق اعم از مناطق شهری و مناطق روستائی با یک ساعت تاخیر، راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.
همچنین مدارس کلیه‌ی مقاطع تحصیلی مناطق روستایی شهرستان سراب تعطیل اعلام شده و مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق شهری نیز با یک ساعت تاخیر، راس ساعت ۹ صبح شروع می‌شوند.
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.