رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مراسم گرامیداشت تبریز تاکید کرد: مشکلات مالی پرستاران شرکتی را حل می‌کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدحسین صومی در مراسم گرامیداشت روز پرستار در تالار وحدت دانشگاه تبریز اظهار کرد: به عنوان مسئول دانشگاه خود را موظف می‌دانم حقوق پرستاران را احقا کنم. کرامت و عزت پرستار به انجام درست وظایفش است و اگر ذهن خود را از پاداش آنی و لحظه‌ای مادی خالی نکنیم، هرگز رضایت خاطر کسب نخواهیم کرد.   وی ادامه داد: روزی که به عنوان یک دانشجو به دانشگاه علوم پزشکی پا گذاشتیم، از میزان حساسیت و دشواری کار خود در آینده مطلع بودیم. اگر یک کارمند بانک با مراجعان سر حال مواجه می‌شود، پرستاران و پزشکان هر روز با افراد بیمار و دردمند روبه‌رو می‌شوند.   وی گفت: وقتی یک پزشک بیماری را تشخیص می‌دهد در آن لحظه پاداش می‌گیرد و یک پرستار هم پس از رفع گرفتاری از بیمار و اطرافیان او رضایت خاطر کسب می‌کند. وقتی هفته‌ی پرستار را جشن می‌گیریم، انتظار داریم پرستاران در کنار تمامی موفقیت‌ها، در راستای انجام وظیفه‌ی درست تلاش کنند.
صومی با ابراز خرسندی از اتحاد میان پرستاران استان، بیان کرد: دستاورد خوب جامعه‌ی پرستاری در سال جاری اتحاد و برگزاری یک مراسم ویژه است و تاکید می‌کنم پرستاران مطالبات خود را از راه‌های قانونی پیگیر شوند. باید در کنار هم مشکلات مردم را حل کنیم. کسانی که تفرقه ایجاد می‌کنند، دلسوز مردم نیستند. جامعه‌ی پرستاری و پزشکی ما همراه و همدل با یکدیگر برای کمک و خدمت‌رسانی به مردم در حال تلاش است.
وی در ادامه با اشاره به برخی حواشی خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلس و دولت به این نکته توجه کند که اعتبار تخصیص یافته به نظام سلامت به جیب کادر درمانی نرفته است.
مراسم گرامیداشت روز پرستار با حضور یک هزار پرستار در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد. مراسم گرامیداشت روز پرستار با حضور یک هزار پرستار در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد. همچنین در پایان این مراسم از پرستاران نمونه تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.