مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی گفت: شهرداری به بهانه‌ی رویداد «تبریز ۲۰۱۸» و بدون هماهنگی با کمیته امداد استان اقدام به برش و جمع‌آوری صندوق‌های این کمیته از سطح شهر کرده است.

محمد کلامی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: درنتیجه اعتراضات کمیته امداد استان به مسئولان، مقرر است امروز (۴ بهمن ماه) جلسه‌ای در فرمانداری تبریز با حضور معاون سیاسی استاندار در این راستا برگزار شود.

وی با بیان اینکه صندوق‌های کمیته امداد استان برش داده شده و بعد از برش نیز به این کمیته تحویل داده نشده است، تاکید کرد: اگر هم نیاز به ساماندهی صندوق‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) باشد، حتما باید با هماهنگی این کمیته این فرآیند انجام گیرد که چنین هماهنگی رخ نداده است!

کلامی تشریح کرد: معاونت خدمات شهرداری تبریز هیچ نگاه عقلانی به این موضوع نداشته و ما نیز اعلام کرده‌ایم که ۳۰ هزار خانواده تبریزی تحت پوشش کمیته امداد استان بوده و برش این صندوق‌ها میزان درآمد کمیته امداد استان را کاهش می‌دهد.

وی در پایان با بیان این‌که این اقدام هدیه شهرداری به ۳۰ هزار خانوار نیازمند است!، تاکید کرد: کمیته امداد استان سالیانه ۱۲ میلیارد تومان از طریق صندوق‌هایش در سطح استان درآمد دارد که ۶۰ درصد این درآمدها از شهر تبریز است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.