دومین همایش ملی و گردشگری فرصت ها و جاذبه ها با نگاهی ویژه به رویداد تبریز ۲۰۱۸ به میزبانی دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، اردیبهشت ماه سال 97 برگزار خواهد شد . 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان این‌که تمهیدات لازم برای برگزاری موفق این همایش اندیشیده شده است، گفت : با برنامه ریزی مناسب و انجام جلسات لازم شاهد برگزاری یک همایش مطلوب خواهیم بود.

وی با اشاره به این‌که رویداد تبریز 2018 فرصت بسیار مناسبی است تا بتوانیم نقش دانشگاه را در خصوص این موضوع ایفاء کنیم، افزود:  در این زمینه با ادارات مختلف استان تعامل سازنده ای را داشته ایم .
وی محورهای اصلی این همایش را گردشگری، هنر و میراث فرهنگی، گردشگری، امنیت و توسعه پایدار، گردشگری معماری و شهرسازی، گردشگری، ارتباطات و فن آوری، گردشگری اقتصاد و کارآفرینی، گردشگری  تجارت و بازاریابی، گردشگری جغرافیا و محیط زیست، گردشگری، سلامت و درمان، گردشگری، آموزش و دانشگاه، گردشگری، زیارت و معنویت، گردشگری، عکاسی و سینما، گردشگری، سیاستگذاری و برنامه ریزی، گردشگری، ارتباطات و دیپلماسی عنوان کرد.

وی افزود: محورهای ویژه ی این همایش، گردشگری پیشینه و هویت آذربایجان، گردشگری، زبان و ادبیات آذربایجان، گردشگری، هنر و موسیقی آذربایجان، گردشگری و رویداد تبریز ۲۰۱۸، گردشگری و جایگاه فرهنگی- تاریخی تبریز خواهد بود. 
وی با بیان این‌که شرکت کنندگان می توانند مقالات خود را تا ۲۵ اسفند سال جاری به دبیر خانه دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، ارسال کنند، گفت: انتایج داوری مقالات، ۲۰ فروردین ۹۷ اعلام خواهد شد. 
گفتنی است؛ این همایش ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت سال ۹۷ برگزار می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.