به گزارش ایرنا، محمد امین سازگارنژاد دوشنبه شب با حضور در منزل ' بهرام اتحاد' جان باخته سانحه کشتی سانچی در شانگهای چین، ضمن دیدار با همسر و برادر وی، پیام تسلیت ویژه دولت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به این خانواده ابلاغ کرد.
دستیار ویژه وزیر تعاون با آرزوی صبر برای بازماندگان این جان باخته کشتی نفتی با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را برای یافتن پیکر این عزیزان به کار می گیرد،خاطر نشان کرد: در صورت نیافتن پیکر عزیزان تا مراسم چهلم آنان بنای یادمانی ایجاد می شود.
وی با بیان اینکه همه ملت داغدار این عزیزان هستند و آنها تنها عزیزان شما نبوده بلکه فرزندان ملت و قهرمانان فداکار میهن عزیزمان ایران هستند، گفت: بخاطر سنگینی داغ این عزیزان دولت امروز را عزای عمومی اعلام کرد.
همچنین استاندار آذربایجان شرقی نیز که به همراه دستیار ویژه وزیر تعاون، کار در منزل 'بهرام اتحاد' حضور داشت، با اعلام تسلیت به بازماندگان و آرزوی صبر و بردباری برای خانواده این عزیز جان باخته اظهار کرد: خانواده این شهیدان در دل آتش بزرگ ترین فداکاری را در راه کشور کردند .
مجید خدابخش افزود: این شهیدان متعلق به کل ملت ایران هستند و امروز تمام مردم کشور داغدار این عزیزان هستند و وظیفه ما پیگیری حق و حقوق خانواده این عزیزان است.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه وظیفه همه ما قدرشناسی از خانواده این قهرمانان فداکار در راه میهن است، گفت: حفظ نام و یاد این عزیزان فداکار بر همه واجب است.
همسر 'بهرام اتحاد'، افسر و مهندس برق کشتی سانچی نیز با بیان اینکه وی بشدت عاشق کارش بود،گفت: مرحوم معمولا تا سه ماه بر روی کشتی بود.
وی خواستار یافتن پیکر همسرش و یا نشانه ای که بتوان تسلای دل کرده و بچه اش را بر سر مزار پدر ببرد، شد.
'بهرام اتحاد' افسر و مهندس برق 56 ساله کشتی نفتی سانچی دارای یک فرزند پسر هشت ساله است.
کشتی فله بر هنگ کنگی به نام «کریستال» با مالکیت یک شرکت لجستیکی در استان «جه جیانگ» چین حاوی 64 هزار تن غله بود که از آمریکا به مقصد استان «گوانگ دونگ» در جنوب چین می رفت و در بین راه به کشتی نفتکش «سانچی» با مالکیت شرکت «برایت» از جمهوری اسلامی ایران برخورد کرد.
این حادثه سبب انفجار و آتش سوزی در کشتی نفتکش شد و از 32 سرنشین آن شامل 30 نفر ایرانی و 2 تن بنگلادشی به استثنا سه تن که پیکرشان کشف شد، خبری نیست.
خبرنگار: نعمت مرادپور
6132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.