سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان با توقف یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 موفق به کشف محموله البسه قاچاق شدند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، 71 قلم البسه مردانه و زنانه خارجی، پتو و ماشین ریش تراش به ارزش 100 میلیون ریال کشف و ضبط و یک نفر نیز در این ارتباط دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.
وی با اشاره به کشف یک محموله سیگار قاچاق در این شهرستان، گفت: این محموله توسط ماموران پلیس در محور مراغه – هشترود از یک دستگاه خودروی سواری کشف و توقیف شد.
اصلانی فر افزود: در بازرسی از این خودرو، پنج هزار نخ سیگار قاچاق خارجی به ارزش 200 میلیون ریال کشف و ضبط و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شد.
** جمع آوری 67 معتاد تابلو و توزیع کننده مواد مخدر در مراغه
فرمانده انتظامی مراغه همچنین از دستگیری 2 توزیع کننده مواد مخدر و جمع آوری 65 معتاد متجاهر در این شهرستان خبرداد.
اصلانی فر افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران مبارزه با مواد مخدر موفق به دستگیری 2 توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان شده و مقادیری انواع مخدر از آنان کشف و ضبط کردند و متهمان را تحویل دستگاه قضائی دادند.
وی اضافه کرد: همچنین معتادان متجاهر جمع آوری شده توسط پلیس برای ترک اعتیاد تحویل کمپ های ترک اعتیاد این شهرستان شدند.
محورهای مواصلاتی شهرستان های جنوب آذربایجان شرقی به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی، مورد توجه قاچاقچیان کالا و مواد مخدر بوده و هر روز مقادیر زیادی کالای قاچاق و مواد مخدر در این مسیر ترانزیت می شود که بخشی از آن از سوی ماموران نیروی انتظامی منطقه کشف و توقیف می شود.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.