مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: رفته رفته به آمادگی 100 درصد می رسیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فرشاد فلاحت زاده در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: قولی که قبلا داده بودیم، این بود که تا بازی با پرسپولیس، نهایت آمادگی خود را به نمایش می گذاریم و به این روز نزدیک می شویم.
وی افزود: فولاد تیم خوبی است و مربی خوبی نیز دارد، تیم های خوزستانی، تیم های تکنیکی هستند و ترکیب هجومی در زمین می چینند. ما در مقابل تیم هایی که فوتبال هجومی بازی می کنند، خوب کار می کنیم و در مقابل تیم هایی که بسته کار می کنند، کار کردن سخت است.
فلاحت زاده خاطرنشان کرد: فردا باید از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کنیم و از هوادارانمان می خواهم که حمایت خوبی از ما داشته باشند، هواداران عصای دست تیم ها هستند و ما هم توقع داریم مردم خونگرم تبریز از تیم ما حمایت کنند.
مربی گسترش فولاد گفت: خوشبختانه آندرانیک تیموریان به بازی ها برگشته، اما سامان نریمان جهان و ملکی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.
وی افزود: همه بازی ها برای ما حساس هستند و اگر مقابل ذوب آهن پیروز می شدیم، شرایط ما در جدول بسیار بهتر از این می شد. ما به دنبال کسب سهمیه هستیم و به همین دلیل از هواداران می خواهم که به ورزشگاه بیایند و به ما کمک کنند. تیم ما در خارج از خانه مظلوم واقع می شود و امیدوارم این مشکل نیز حل شود.
فلاحت زاده در خصوص عملکرد خوب تیمش در بازی های خارج از خانه گفت: تماشاگران حریف، گاهی می توانند تاثیر مثبتی در عملکرد تیم ما داشته باشند و بازیکنان ما مقابل تماشاگران حریف، انگیزه مضاعفی دارند. به عنوان مثال، اگر بازی ما مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، بدون تماشاگر برگزار نمی شد، می توانستیم مقابل این تیم امتیاز از دست ندهیم.
وی تاکید کرد: کمتر کسی است که با هزینه های شخصی، مجموعه ای به این خوبی را بسازد و از آقای زنوزی تشکر می کنم که این باشگاه را به خوبی اداره می کند و از مردم نیز توقع دارم که از این تیم حمایت کنند.
مربی گسترش فولاد بیان کرد: صحبت هایی با یکی دو بازیکن انجام داده ایم و به دنبال این هستیم که تا پایان مهلت نقل و انتقالات، بازیکنان مد نظرمان را به خدمت بگیریم.
وی در خصوص روند رو به رشد گسترش فولاد پس از حضور فیروز کریمی در این تیم گفت: آقای کریمی یک روانشناس است و در این مدت، روی مسائل روانی تیم کار زیادی کرده ایم تا گسترش فولاد وضعیت خوبی داشته باشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.