به گزارش ایرنا، مجید خدابخش در این پیام آورده است: بار دیگر و در ادامه افتخارآفرینی های جوانان غیرتمند خطه قهرمان پرور آذربایجان،این بار قهرمانان تیم فوتسال مس سونگون با حضور در عرصه ورزش و با نمایش قدرتمند و مقتدرانه خود در مسابقات فوتسال لیگ برتر ایران و با کسب مقام نخست این مسابقات، افتخار ماندگار و ارزشمند دیگری برای جامعه ورزش استان آذربایجان شرقی به ارمغان آوردند.
اینجانب بر خود لازم می دانم ضمن تشکر و قدردانی از تلاشها و زحمات همه بازیکنان، مربیان، کادر فنی و کلیه دست اندرکاران این تیم سربلند، کسب این موفقیت بزرگ را به مردم قدرشناس و ورزش دوست استان تبریک عرض نموده، امیدوارم با توکل به خداوند سبحان و با فعالیت مضاعف ورزشکاران و قهرمانان استان شاهد پیروزی ها و تداوم موفقیت در سطح ملی و جهانی باشیم.
به گزارش ایرنا، تیم فوتسال مس سونگون در هفته پایانی لیگ برتر باشگاه های کشور با پیروزی چهار بر صفر مقابل تیم شهروند ساری با کسب 65 امتیاز قهرمان لیگ برتر فوتسال در سال 1396 شد.
استاندار آذربایجان شرقی به همراه وزیر ورزش و جوانان با حضور در سالن شهید پورشریفی از نزدیک این دیدار را تماشا کرد.
وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال برای شرکت در جشن قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز به تبریز سفر کردند.
خبرنگار: مینا بازگشا ** انتشار: پرویز انصاری
6120/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.