وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر این‌که واقع گرایی همراه با امید و تلاش باید نقشه راه مسئولان باشد، خاطرنشان کرد: پیمایش های اجتماعی نشانگر این بود که باید به هشدارهای اخیر توجه شود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سیدعباس صالحی در نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی، با تقدیر از رویکرد فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: مردمداری امام جمعه تبریز خود اثرات فرهنگی ماندگاری داشته است.
 
وی با بیان این‌که اگر جایگاه‌ها به اهل خود واگذار شود، آثار مثبت بسیاری را در جامعه شاهد خواهیم بود، گفت: امامت جمعه هر شهر جایگاهی معنوی است که اگر عنایت ویژه به معنا صورت گیرد، نتیجه‌ای را مورد انتظار داریم که امروز در آذربایجان شرقی شاهد هستیم.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای کشور گفت: در جریان حوادث اخیر، خوشبختانه دشمنان نظام به اهداف خود نرسیدند، اما عقل اقتضا می کند که از کنار چنین اتفاقاتی به سادگی عبور نکنیم.
 
صالحی با تاکید بر این‌که مسؤولان در حوزه مسؤولیت خود باید بیش از گذشته به فکر رسالت‌های خطیر خود باشند، افزود: برای برپایی انقلاب اسلامی هزینه های گزافی پرداخته ایم، به جرأت می توان گفت که برای این نظام هزاران شهید تقدیم شده که نباید مورد غفلت قرار گیرد.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر این‌که نباید در خدمت‌گزاری کم بگذاریم، گفت: با توجه به شرایط بسیار مطلوبی که در آذربایجان شرقی مهیاست، باید بتوانیم حوزه های مربوط به آسیب های فرهنگی و اجتماعی را کاهش دهیم و به سمت ارتقای سطح فرهنگ عمومی استان گام برداریم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.