استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه بازدیدهای خود از شهرک‌های صنعتی استان، این هفته از شهرک صنعتی چرمشهر تبریز بازدید کرد و در جریان مشکلات آن قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌ شرقی، مجید خدابخش امروز (دوشنبه) به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به شهرک صنعتی چرمشهر واقع در غرب تبریز رفت و ضمن بازدید از یک واحد تولیدی در این شهرک، در نشستی با مدیران و صاحبان صنایع چرم‌سازی، مسائل و مشکلات این شهرک را بررسی کرد.
 کارخانه خوشه چرم خاوران از جمله واحدی است که استاندار آذربایجان‌شرقی امروز از آن بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت و مسایل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.
در کارخانه خوشه چرم خاوران برای ۱۱۰ نفر اشتغال ایجاد شده و این کارخانه روزانه ۲۵ هزار انواع محصولات چرمی تولید می کند و  برای این واحد، حدود ۱۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است.
شهرک صنعتی چرمشهر تبریز به عنوان اولین شهرک صنعتی خصوصی کشور در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر ۵۰۰ واحد در این شهرک مستقر هستندکه برای سه هزار و ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است
متاسفانه بر اثر مشکلات اقتصادی در سال‌های گذشته، قریب به ۲۵۰ واحد از واحدهای مستقر در این شهرک فعال هستند و حدود 30 درصد از آنها نیز با ظرفیت پایین کار می‌کنند. 

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.