فیروز کریمی در ایستگاه هفدهم لیگ برتر، به مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی می‌رود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در ادامه بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، گسترش فولاد در تبریز از شاگردان امیر قلعه‌نویی پذیرایی می‌کند.
 
دو تیم شرایط متفاوتی را نسبت به هم تجربه می‌کنند؛ گسترش فولاد شرایط خیلی خوبی را نسبت به ابتدای فصل تجربه می‌کند و توانسته خودش را از قعر جدول به رده هفتم جدول رده‌بندی برساند اما ذوب‌آهن در چهار دیدار اخیرش تنها یک پیروزی کسب کرده تا شرایط بدی را با امیر قلعه‌نویی پشت سر بگذارد.
 
گسترش فولاد با فیروز کریمی هفته گذشته نتایج در ادامه نتایج درخشانش توانست پارس جنوبی رده دومی را در خانه‌اش با دو گل شکست دهد. کاری که تنها پرسپولیس آن هم با گل دقیقه ۹۶ توانست انجام دهد. البته ذوب آهن نیم فصل دوم را ناامید کننده آغاز کرد و در دیداری خانگی مقابل سیاه‌جامگان انتهای جدولی به تساوی بدون گل رسید.
 
در این دیدار تنها سامان نریمان جهان از تیم گسترش فولاد به دلیل محرومیت حضور ندارد.
 
در حال حاضر گسترش فولاد ۲۳ امتیازی است و می‌تواند با پیروزی مقابل ذوب آهن (باتوجه به تفاضل گل ۴-) به رده پنجم هم برسد؛ ذوب‌آهن هم ۲۰ امتیازی است و در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است و اگر در این دیدار پیروز شود می‌تواند جای گسترش فولاد را در جدول رده‌بندی بگیرد.
 
دیدار رفت دو تیم با پیروزی سه بر صفر تیم ذوب‌آهن به پایان رسید و گسترش فولاد در پی جبران این شکست سنگین است.
 
این بازی از ساعت 14:30 فردا (جمعه) در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد (بنیان دیزل) آغاز می‌شود و کمیل غلامی، علیرضا ایلدروم، بابک عباسقلی‌زاده و علی احمدی، داوران این مسابقه خواهند بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.