به گزارش ایرنا، حسن مستفید روز شنبه در کارگروه بهداشت و امنیت غذایی هشترود از خرید دستگاه انجام آزمایشات هورمونی و اتوآنالیزور به ارزش 2 میلبارد و 780 میلیون ریال برای آزمایشگاه بهداشت هشترود خبر داد و افزود: دستگاه 'شیکر' و دی فریز انتقال خون نیز به ارزش 430 میلیون ریال برای بیمارستان امام حسین(ع) خریداری شده است.
وی همچنین از دهیاران خواست تا دذ دفع فضولات حیوانی اصول اولیه بهداشتی را رعایت کنند و در مکانی خارج از روستا و به دور از منابع آبی دفن شوند.
وی همچنین هرگونه حمل گوشت با خودروی بدون یخچال و ذبح خارج از نظارت دامپزشکی را غیرقانونی عنوان کرد و افزود: در صورت مشاهده با متخلفات برخورد خواهد شد.
مستفید همچنین خواستار حل مشکل اینترنت خانه های بهداشتی روستایی شد و گفت: از 76 خانه بهداشتی در روستاها متاسفانه 38 مورد اینترنت ندارند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود نیز گفت: مشکل حادی در مورد آنفلوآنزای طیور در هشترود مشاهده نشده و از هفته آینده هر گونه خرید و فروش پرندگان در بازار هفتگی ممنوع است.
جواد بابایی همچنین در مورد کادر درمان بیمارستان امام حسین ع گفت: تیم پزشکی بیمارستان امام حسین(ع) هشترود تکمیل بوده و این بیمارستان از نظر نیروی انسانی متخصص کمبودی ندارد.
هشترود با حدود 60 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: جلیل دین محمدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.