۶ بازیکن جدید تراکتورسازی با ثبت شناسه فردی خود در هیات فوتبال آذربایجان شرقی، می‌توانند مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی به میدان روند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان شرقی، شناسه فردی هفت بازیکن جدید تیم تراکتورسازی تبریز بامداد روز چهارشنبه ۲۸ آذر ماه با حضور کریم غیرتمند، نماینده باشگاه تراکتورسازی تبریز و آرش جابری دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در محل هیات فوتبال استان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است که بازیکنان مذکور که روز یکشنبه جهت رویت قراردادهای خویش در هیات فوتبال استان حاضر شده بودند پس از ارائه این برگه های شناسه فردی و مدارک لازم دیگر به سازمان لیگ فوتبال در صبح روز چهارشنبه می توانند تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز را در بازی مقابل استقلال خوزستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور همراهی کنند.

ثبت شبانه این شناسه ها در راستای حمایت از باشگاه تراکتورسازی جهت استفاده از شش بازیکن جدید در بازی حساس مقابل استقلال خوزستان و راهیابی این تیم به جمع چهار تیم نهایی مسابقات می باشد.

اسامی بازیکنان یاد شده به شرح زیر می باشد:

قائم اسلامی خواه تا پایان خدمت سربازی – تیم سابق: بادران تهران
دانیال اسماعیلی فر تا پایان خدمت سربازی – تیم سابق: ذوب آهن اصفهان
احسان پهلوان تا پایان خدمت سربازی – تیم سابق: ذوب آهن اصفهان
رضا شربتی تا پایان خدمت سربازی – تیم سابق: مشکی پوشان مشهد
امید عالیشاه تا پایان خدمت سربازی – تیم سابق: پرسپولیس تهران
مهدی مهدی پور تا پایان خدمت سربازی – تیم سابق: ذوب آهن اصفهان
جوردی مارتینز آلمیدا تا پایان فصل مسابقاتی – تیم سابق: واسکودوگاما برزیل.

بر اساس اعلام باشگاه تراکتورسازی شماره پیراهن این ۷ بازیکن نیز مشخص شد که طی آن قائم اسلامی خواه با شماره  ۹۹، دانیال اسماعیلی فر  با شماره ۸ ، رضا شربتی با شماره ۳، مهدی مهدی پور با شماره ۹، امید عالیشاه با شماره ۷، احسان پهلوان با شماره ۱۵ و ژوردی آلمیدا با شماره ۴۴ برای سرخپوشان تبریزی در نیم فصل دوم به میدان خواهند رفت.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.