آیین اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی - هنری دانشجویان و اولین استارتاپ فرهنگی کشوری و اختتامیه جشنواره نشریات تیتر 10 در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: ارسال بیش از سه هزار اثر از دانشگاه علوم پزشکی تبریز به این جشنواره، حاصل تلاش شبانه روزی  دانشجویان هنرمند دانشگاه علوم پزشکی است.


محمد آقازاده با اشاره به این‌که در حال حاضر به صورت تجمیع،  21 مقام کشوری و 34 مقام دانشگاهی داریم، افزود: در جشنواره نشریات تیتر 10 علاوه بر دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه‌های غیر پزشکی، وزارت علوم و تمامی دانشگاه های آزاد در سطح  کشور شرکت کرده بودند و دانشگاه علوم پزشکی با بیش از 100 نشریه‌ی دانشجویی، از لحاظ کیفی رتبه ی اول کشوری را کسب کرده است.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، کشور را نیازمند هنرمندانی دانست که ارزش‌های دینی و ملی را به تصویر بکشند.
 
مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این آیین اظهار کرد: مایه افتخار است که دانشگاه علوم پزشکی تبریز با قرار گرفتن در زمره ی پر شمارترین تعداد نشریات دانشجویی و انجام بزرگ ترین فعالیت های فرهنگی و هنری، بهترین جایگاه را در بین دانشگاه های کشور به خود اختصاص داده است.
 
محمود فیضی با تاکید بر این‌که فعالیت های هنری، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با کم ترین سرانه ی دانشجویی در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور به ثمر نشسته است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بهره گیری از استعدادها و مولفه‌های انسانی به جای هزینه‌های کلان در مسیر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موجب سرافزاری این دانشگاه شده است.
 
وی با بیان این‌که دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تربیت دانشجویان آگاه و مشارکت جو، گامی موثر برای جامعه پذیری دانشجویان برداشته است، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان بازترین فضای سیاسی و فرهنگی در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور محسوب می شود‌.
 
وی با اشاره به این‌که در کنار فعالیت کانون های فعال و پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اولین استارتاپ فرهنگی کشور در این دانشگاه برگزار شده است، گفت: این استارتاپ جهت شناسایی فرصت‌های ثروت آفرین و تشویق دانشجویان به سمت ارزش آفرینی محصولات تولیدی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.