دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی از امکان صدور مجوز ورود موتورهای سنگین ریس و کراس با ثبت‌نام در هیئت استان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سیامک امیرخیزی درباره حضور در فدراسیون و جلسه‌های صورت گرفته اظهار کرد: جلسه هماهنگی برای برنامه‌های سال آینده و تبریز ۲۰۱۸ در محل فدراسیون با دبیر فدراسیون برگزار شد که درباره برگزاری و میزبانی مسابقات قهرمانی کشوری و بین‌المللی آفرود و درگ برای اولین بار و چند مسابقه دیگر گفت و گو و به  نتایجی رسیدیم که در هفته‌های آتی با قطعی شدن خبرهای آن را به علاقه‌مندان می‌رسانیم.
وی افزود: با آقای مرادی نایب ریس فدراسیون نیز جلسه‌ای جداگانه برگزار و بر لزوم همکاری‌های بیشتر تأکید شد.
امیرخیزی ادامه داد: آقای دکتر صیدانلو نیز اخیراً در فدراسیون جهانی حضور داشتند و درخواست هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی را مبنی بر برگزاری یک مسابقه رالی بین تبریز و ترکیه را در آن اجلاس مطرح کردند که مورد تأیید و استقبال فدراسیون جهانی و فدراسیون ترکیه قرارگرفته است و در این زمینه آخرین اطلاعات را به ما دادند و حالا باید کارهای نامه‌نگاری آن شروع شود.
رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری تبریز تأکید کرد: توافق و دریافت موافقت فدراسیون در مورد صدور مجوز واردکردن موتورهای سنگین ریس و کراس نیز از اقدامات دیگر بود که با اولویت درخواست و ثبت سفارش از طرف ورزشکاران هیئت مقدور شد.
وی گفت: کسانی که درخواست ورود قانونی این موتورها را دارند می‌توانند با پرداخت مبلغ جزئی هزینه گمرکی با نامه هیئت و مجوز فدراسیون با اولویت ثبت‌نام محدود از امروز در دفتر هیئت ثبت‌نام کنند.
امیرخیزی بیان کرد: در جلسه‌ای دیگر با کمیته موتورسواری ریس و آقای غفارزاده توافق کردیم که یک اردوی یک‌هفته‌ای مختص هیئت استان آذربایجان شرقی در پیست موتورسواری آزادی تهران برگزار شود که در آن یک تیم متشکل از موتورسوارانی که در سطح حرفه‌ای می‌خواهند ادامه دهند و قرار است در مسابقات مختلف و قهرمانی کشوری در کلاس‌های ۱۰۰۰ سی‌سی.۶۰۰٫ ۲۵۰٫۱۲۵ حضورداشته باشند که این اردو در تهران زیر نظر مربیان و قهرمانان بنام کشور برای ورزشکاران استان برگزار شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.