به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های این هفته نمار جمعه بناب با بیان اینکه امروز دنیا، دنیای پابرهنگان است، اظهار کرد: روزگار، روزگار جهاد و مقاومت است و خداوند قول داده که محرومان و ستمدیده ها بر مستکبران غلبه خواهند کرد؛ استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار چه بخواهد و چه نخواهد.
وی با اشاره به اینکه روز به روز غرب و هم پیمانان آن رو به افول و اضمحلال حرکت می کنند، گفت: روند به سمتی می رود که دیگر اسرائیلی در صحنه نخواهد ماند و آمریکایی بر روی زمین کدخدایی نخواهد کرد و این گفته صریح قرآن است.
امام جمعه بناب با تأکید بر اینکه خداوند مؤمنان را روی زمین مسلط خواهد کرد؛ افزود: این موفقیت به حرکت، مجاهدت و مقاومت مسلمانان بستگی دارد و دیگر رفته رفته روزگار زر و زور به اتمام رسیده است.
حجت الاسلام باقری بنابی خاطرنشان کرد: دیگر میدان داری و صحنه گردانی شاه، صدام، قذافی، داعش و داعشیان رو به انقراض و اضمحلال است.
وی همچنین با بیان اینکه دوران قلدری آمریکا رو به افول است، تأکید کرد: حزب الله لبنان، یمنی ها و بحرینی ها امروز در برابر استکبار جهانی عرض اندام می کنند و روز به روز مقتدرتر و جسورتر و قدرتمندتر می شوند و آمریکا، اسرائیل و ائتلاف های شیطانی روز به روز ذلیل تر می شوند.
امام جمعه بناب اضافه کرد: طولی نخواهد کشید که وعده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که وعده قرآن است، بر روی زمین محقق خواهد شد و پرچم «لااله الا الله» در سرتاسر دنیا به اهتزاز در می آید.
حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به عدم همراهی خیلی از کشورهای اروپایی با رئیس جمهوری آمریکا در تصمیم اخیر وی اذعان کرد: برای نظام جمهوری اسلامی دستاورد کمی نیست و این موفقیت ها و پیروزی ها را جوانان نظام جمهوری اسلامی و خون های پاک شهدا به ارمغان آورده اند.
وی خاطر نشان کرد: مدتی طول نخواهد کشید که آمریکا در جریان بیت المقدس نیز مانند سوریه، عراق، ماجرای سعد حریری، داعش و کردستان عراق شکست خواهد خورد و چیزی عاید آمریکا و سردمداران استکبار نخواهد شد.
امام جمعه بناب با اشاره به مناسبت های دهه دوم ماه ربیع الاول گفت: اتفاقات بزرگی در تاریخ اسلام رخ داده است که میلاد اشرف کائنات و سرور موجودات حضرت ختمی مرتبت رسول اکرم (ص) یکی از این مناسبت ها است.
نمازگزاران بنابی همراه با مردم سرتاسر میهن اسلامی در محکومیت اقدام رئیس جمهوری آمریکا در اعلام به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به نشانه اعتراض راهپیمایی کردند.
شهرستان بناب با 130 هزار نفر معیت در 105 کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.
تنظیم: نعمت مرادپور**انتشار: عزیزی راد
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.