به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی عصر سه شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتورسازی و فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران افزود: بازی فردا آخرین بازی نیم فصل اول لیگ هفدهم فوتبال می باشد که با کسب سه امتیاز این بازی می توانیم به رده بالای جدول صعود کنیم.
گل محمدی با اشاره به روحیه تیم مهمان خاطر نشان کرد: تیم فولاد خوزستان با داشتن بازیکنان جوان و متحد از روحیه بالایی برخوردار بوده که باعث می شود فردا بازی سختی را در پیش داشته باشیم.
سرمربی تیم تراکتور سازی اضافه کرد: مهدی کیانی در بازی فردا محروم بوده و آغاسی، نصر آزادانی، تهامی و محمدی مصدومین تیم هستند و تیم خود را نمی توانند همراهی کنند.
وی یادآور شد: در این نیم فصل اول بازیکنان با تمام تلاش خود در میدان ظاهر شدند و هر چه در چنته داشتند به اجرا گذاشتند و به هیچ وجه کم کاری صورت نگرفت لذا جا دارد که از زحمات تک تک بازیکنانم قدردانی کنم.
گل محمدی توضیح داد: قبول دارم که جایگاه فعلی تیم تراکتور سازی در شان هواداران پر شور این تیم محبوب نیست ولی مطمئن هستم که در نیم فصل دوم جبران کرده و با ارایه بازی بهتر و کسب جایگاه خوب باعث خوشحالی هواداران خواهیم شد.
وی با بیان با پرداخت بدهی 110 میلیارد ریالی باشگاه تراکتور سازی به طلب کاران فشار سنگینی بر تیم و باشگاه وارد شد، اظهار کرد: سردار آجورلو با مدیریت خوب و قابل تحسین توانست این مشکلات را حل کند و رفته رفته از فشار روانی و مالی باشگاه کاسته شود.
وی در مورد ارایه لیست بازیکنان برای نیم فصل دوم بیان کرد: تا حالا لیستی آماده نکردم چرا که تمام فکر و ذکر بنده به بازی فردا مقابل تیم فولاد می باشد و بعد از بازی می توانیم برای تهیه این لیست اقدام کنیم که معیار اصلی من عملکرد بازیکنان در نیم فصل اول خواهد بود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور مجتبی حسینی در کادر فنی دلیلی برای جذب بیشتر بازیکن از تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود؟ گفت اصلا جذب بازیکن ربطی به حضور مجتبی حسینی ندارد و همان طور که گفتم معیار های متعددی برای انتخاب بازیکن دارم و ممکن است از هر تیمی در این انتخاب مد نظر داشته باشیم.
گل محمدی در مورد تیم فولاد خوزستان افزود: روی نقاط ضعف و قوت تیم مقابل تمرین کردیم و به بازیکنان سفارش کردم تا در خط دفاع اشتباهی مرتکب نشوند که با دریافت گل از این تیم جبرانش برای تراکتورسازان خیلی سخت خواهد بود.
وی با بیان اینکه بنده و تعدادی از کادر فنی فقط 35 درصد از قراردادمان را دریافت کردیم افزود: دلیل موفقیت بسیاری از بازی های تراکتورسازی حضور هواداران و تشویق و حمایت آنان از تیم خودشان بوده لذا انتظار داریم که فردا هم تیم محبوبشان تراکتور را تنها نگذاشته و به عنوان یار دوازدهم ما را همراهی کنند.
دیدار دو تیم تراکتورسازی و فولاد خوزستان فردا چهارشنبه از ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.
خبرنگار: آب بسته ** انتشار : رستگار
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.