فرمانده قرار گاه حضرت زینب (س) در سوریه تاکید کرد: داعش ساخته دست غرب بود و حال اصلی‌ترین تهدید کننده‌ی غربی‌ها است.

 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سردار رحیم نوعی اقدم در یادواره شهدای دانشجو و مدافع حرم دانشگاه آزاد واحد بناب با اشاره به اینکه اروپا و امریکا از سازمان دهندگان اصلی داعش هستند، اظهار کرد: سردمداران اروپا و آمریکا از این‌که داعش از سوریه و عراق به این مناطق نقل مکان کنند، در هراس هستند.

 

وی ادامه داد: آمریکا، در مدت هفت سال جنگ داعش با سوریه و عراق با به کارگیری تمام توانمندی‌ها نتوانست به هدف خود برسد، چراکه با سدی بنام مدافعان حرم مواجه شدند.

 

وی تعویض حاکمیت سوریه و عراق، شکستن خاکریز لبنان در مقابل اسرائیل و هدف قرار دادن مرزهای ایران را از مهم‌ترین اهداف استکبار در نا آرامی‌های سوریه و عراق دانست و گفت: در حالی که رهبر سوریه در آستانه حذف قرار گرفته بود با فرمان حضرت آیت الله خامنه‌ای با استواری تمام به حکومت خود ادامه داد.

 

همرزم سردار سلیمانی در جبهه‌های مقاومت با ارائه‌ی گزارشی از صحنه‌‌های نبرد، با اشاره به این‌که ایران کمر ابرقدرت‌ها و استکبار را شکسته است، بیان کرد: به هیچ وجه در ایران نا امنی احساس نخواهد شد و برنامه‌های کشور تحت تاثیر شعارهای دشمنان قرار نخواهد گرفت چرا که رهبر معظم انقلاب در نهایت شجاعت و درایت حیله‌های دشمن را نقش بر آب می‌سازد.

 

وی افزود: در حال حاضر به حرمت شهدای مدافع حرم، ایران اسلامی مورد اهمیت جهانی قرار گرفته است و مدافعین حرم با نثار جان خود اجازه نمی‌دهد که به ملت ایران بی حرمتی شود.

 

نوعی اقدم با اشاره به موفقیت‌های جبهه مقاومت گفت: رکود بیشترین نفوذ در عمق دشمن توسط نیروهای منسجم و قوی در دنیا 15 کیومتر بود که در یکی از عملیات‌های اخیر، جبهه مقاومت رزمندگان توانستند 75 کیلومتر در خاک دشمن نفوذ کنند که یک رکود دست نیافتنی است. 

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با تاکید بر این‌که نباید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه فراموش شود، گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان در یک پیمان ناگسستنی با شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در تمام واحد‌های خود نهادینه کرده است.

 

عزیز جهانپور بیان کرد: اگر جامعه ما متکی به فرهنگ عاشورایی باشد، هیچ نیرویی توان مبارزه با آن را ندارد.

 

جهانپور با اشاره به پیروزی‌های متعدد جبهه مقاومت و سرنگونی داعش خاطر نشان کرد: اگر در جهان اسلام شاهد پیروزی های پی در پی هستیم، به نظرم  همگی نشات گرفته از منطق مقاومت است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.