به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی عصر شنبه پس از برد تیمش مقابل سپیدرود رشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز افزود: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم با زدن دو گل پیروزی تیم را تثبیت کنیم؛ همچنین می توانستیم گل های بیشتری در این دیدار را به ثمر برسانیم که در نهایت با نتیجه دو بر یک بازی را بردیم.
وی با اشاره به بازی بازیکنانش در مقابل سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: در نیمه دوم بازیکنان، بازی را تمام شده می پنداشتند و همچنین استرس باختن داشتند که توانستند بر این احساس خود غلبه کنند.
وی همچنین از دفاع خوب تیم مهمان یاد و بیان کرد: تیم سپید رود توانست در نیمه دوم بر تیم ما غلبه کند ولی بازیکنان تیم تراکتور هم از گل های خود دفاع کردند.
سرمربی تیم تراکتور سازی در مورد لغو بازی دیروز تیمش مقابل سپید رود رشت بدلیل بارش شدید برف افزود: انجام بازی در شرایط موجود در زمین به صلاح هر دو تیم نبود و در صورت انجام بازی شاید با مصدومیت و اتفاقات ناگوار دیگری مواجه می شدیم.

**سرمربی سپیدرود رشت: نتوانستیم از موقعیت های به دست آمده استفاده کنیم
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز گفت: متاسفانه بچه های ما در بازی امروز نتوانستند از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنند و فرصت ها را از دست دادند.
علی نظر محمدی افزود: متاسفانه بازیکنانم چهل و پنج دقیقه اول بازی را با روحیه فروپاشیده دنبال و به مراتب در نیمه دوم با انسجام تر بازی کردند و با اینکه توپ و میدان را در اختیار داشتیم ولی در نهایت این تیم تراکتورسازی بود که توانست با دو گل زده در نیمه اول بازی، پیروز میدان شود.
محمدی خاطر نشان کرد: بچه ها نتوانستند از موقعیت های بدست آمده حتی در دقیقه نود و چهار بازی استفاده کنند و نتیجه این دیدار را با تساوی خاتمه دهند.
وی در مورد دریافت گل های تیمش تشریح کرد: در بازی ها اخیر تیم سپید رود گل های بچه گانه ای می خورد که باید بررسی شود که اشتباهات فردی باعث آن است یا خیر، زیرا که بازیکنان تمام تلاش خود را انجام می دهند.
سرمربی تیم سپید رود رشت در مورد نوع بازی شاگردانش بیان کرد: ازاوایل تا اواسط نیم فصل اول را تیم نیمه اول خوب بازی میکرد و نیمه دوم را بد تمام می کرد و الان نیمه اول را خراب می کند و نیمه دوم را قابل قبول بازی می کند که باید در این زمینه با بازیکنان صحبت و تمرین کنیم.
وی با اشاره به بازی لغو شده دیروز تیمش در تبریز اظهار کرد: تا جایی که من مطلع هستم هواشناسی بیست و چهار ساعت از قبل هوای تبریز را پیش بینی کرده بود و باید مسئولان وزشگاه روی چمن زمین را با کاور می پوشاندند و موقع شروع بازی با مشکلی روبرو نمی شدیم.
وی همچنین از موقعیت باشگاه تیم سپید رود رشت انتقاد کرد و توضیح داد: متاسفانه تیم با اینکه خصوصی است، به دلیل نبود مسئول و حمایت کننده با انواع مشکلات دست به گریبان می باشد و لازم است که مسئولان فکری در این مورد داشته باشند.
تیم تراکتور سازی توانست امروز در یک بازی خوب و تماشایی حریف خود سپید رود رشت را دو بر یک شکست دهد.
خبرنگار: آب بسته.ع**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.