مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری تبریز از فعالیت 11 هزار و 144 دستگاه تاکسی در تبریز خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فرخ جلالی، با اشاره به آمار ارائه شده در رابطه وضعیت تاکسی‌های درون شهری تبریز، اظهار کرد: در برخی آمارهای اعلام شده تعداد تاکسی‌های تبریز ۱۴ هزار تاکسی عنوان شده است، اما طبق اعلام سازمان، در کلانشهر ۱۱ هزار و ۱۴۴ دستگاه تاکسی وجود دارد.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز، با اشاره به اعلام وجود هفت هزار دستگاه تاکسی فرسوده و از رده خارج شدن دو هزار عدد خودرو در این شهر، تشریح کرد: تعداد تاکسی‌های فرسوده ۵۳۰۰ دستگاه بوده و تاکنون ۳۵۵۴ دستگاه از رده خارج و تبدیل به احسن شده است و هم‌اکنون فقط ۱۰۷۷ دستگاه تاکسی فرسوده در شهر تبریز وجود دارد.
 
وی ادامه داد: مابقی خودروها تبدیل به احسن شده است و علاوه بر خودروهای سمند و پژو، در روزهای آتی، خودروهای آریو و برلیانس نیز با وام ۲۵ میلیونی ۴۸ ماهه ثبت‌نام خواهیم کرد.
 
 جلالی با اشاره به برگزاری کلاس زبان برای رانندگان تاکسی‌های درون‌شهری در راستای تبریز۲۰۱۸، گفت: تا به امروز ۳۲۰ نفر از رانندگان تاکسی به همراه تعدادی از رانندگان اتوبوس، آموزش مکالمات روزمره انگلیسی را گذرانده اند و انشا الله در نظر داریم ۶۰۰ نفر از رانندگان تاکسی را به این زبان آموزش دهیم.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز در پاسخ به سوالی در رابطه با آخرین وضعیت تاکسی‌های اینترنتی در شهر تبریز، گفت: بنده با ماهیت تاکسی‌های اینترنتی مخالف نبوده و چندین بار نیز این مسئله را اعلام کرده‌‌ام؛ اما معتقدم این نوع تاکسی‌ها سبب بیکاری رانندگان تاکسی‌های درون شهری می‌شود.
 
جلالی با اشاره به اعلام آمادگی ۱۱شرکت تاکسی اینترنتی برای ثبت‌نام قانونی، افزود: پرونده این تاکسی‌ها را به سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ارسال کرده‌ایم و با ثبت‌نام این تاکسی‌ها پس از طی مراحل قانونی در پلیس راهور، سازمان تاکسی‌رانی و استفاده از ظرفیت ۵۰ درصدی تاکسی‌های درون‌شهری مخالفتی نداریم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.