مدیرکل امور بانوان خانواده و استانداری آذربایجان شرقی از ارائه ی 260 ایده ی فناورانه توسط 140 بانوی فناور در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی،  پروین اشراقی  با بیان این مطلب اظهار کرد: حضور این تعداد از ایده های نوآورانه و فناوران در این نمایشگاه بسیار غافلگیرکننده بود. همچنین جوانان و قشر دانشگاهی کشور نیز با ایده هایی بسیار خلاقانه در این نمایشگاه شرکت کرده بودند.
وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه هایی، فرصت خوبی برای تجاری‌سازی ایده های فناورانه است و این اقدام جهشی برای ایجاد اشتغال و اقتصاد دانش بنیان به شمار می‌آید.
وی بیان کرد: مسئولان کشوری نیز باید از چنین ایده‌هایی حمایت کرده و با درایت کافی از این فرصت‌ها بهره‌مند شوند تا مسیر را برای جوانان کارآفرین هموار کرده و ایده‌های فناورانه را در سطح بین المللی معرفی کنند.
اشراقی در ادامه با اشاره به حضور گسترده‌ی بانوان فناور در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز عنوان کرد: زمان شروع ثبت نام نمایشگاه، پیشنهاد شد تا از بانوان فناور دعوت شود که با اعتماد به نفس و خودباوری کامل حضور فعال‌تری در نمایشگاه داشته باشند و خوشبختانه  شاهد حضور پررنگ آنان در این دوره از نمایشگاه بودیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.