استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اهمیت برپایی نمایشگاه‌های نوآوری و فناوری، گفت: اصلی‌ترین هدف از برپایی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، تجاری‌سازی تولیدات علمی و دانش بنیان است.

 

مجید خدابخش در گفت‌وگو با ایسنا منطقه آذربایجان‌شرقی در این خصوص اظهار کرد: پنحمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی نسبت به چهار دوره قبلی هم به لحاظ تعداد و هم به لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارد که نشان می دهد این نمایشگاه سال به سال به جایگاه اصلی خود نزدیک‌تر می‌شود.

 

وی افزود: این نمایشگاه فرصتی فراهم می‌کند تا جوانانی که صاحب فکر هستند و اختراع و تولیدات علمی دارند بتوانند برای به انبوه رساندن محصول خود با سرمایه‌گذاران رودر رو شده و برای محصولات خود سرمایه‌گذار جذب کنند.

 

وی ادامه داد: سال گذشته ۱۸ طرح  از نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تجاری سازی شدند که آمار طرح های تجاری‌سازی شده‌ی پنجمین نمایشگاه نیز طی چند روز آینده توسط مسئولان مربوطه اعلام خواهد شد که امیدواریم بیش از ۲۰ طرح باشد.

 

خدابخش در پایان تاکید کرد: هرقدر تعداد طرح‌های تجاری‌سازی شده در نمایشگاه بیشتر باشد در نتیجه همانقدر نمایشگاه می‌تواند به اهداف خود نزدیک‌تر شود.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.