سید علی موسوی حسینی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهارکرد: متاسفانه نبود برخی از تخصص ها در این بیمارستان باعث می شود مردم برای درمان به مرکز استان بروند که مستلزم صرف زمان و هزینه است.
وی با برشمردن مشکلات موجود در این بیمارستان و لزوم توجه مسئولان شهرستانی و استانی گفت: شهرستان بستان آباد به لحاظ ساختار جمعیتی و جغرافیایی نیازمند توجه ویژه است.
موسوی حسینی با بیان اینکه در حوزه سلامت توجه ویژه دولت برای خدمات رسانی به مردم را شاهد هستیم، افزود: بیش از 50 میلیارد ریال طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان در حال اجراست.
وی به نیاز این شهرستان به درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی نیز اشاره ای کرد و افزود: بیش از 30 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در این شهرستان وجود دارد.
فرماندار شهرستان بستان آباد گفت: جلسات متعددی برای راه اندازی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی انجام شده که امیدواریم با اقدامات سریع دستگاه های مربوطه شاهد ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان باشیم.
وی به معضل دفع غیراصولی پسماندهای روستایی و شهری نیز اشاره ای کرد و افزود: شهرداری نسبت به تعیین مکانی برای این منظور با استانداردهای زیست محیطی موظف شده است.
وی افزود: پسماندهای روستایی باید با شعاع 50 کیلومتری در یک مکان معین تجمیع و دفع شود.
موسوی حسینی تفکیک زباله از مبداء و لزوم جذب سرمایه گذار در بازیافت زباله ها را گامی در راستای کاهش تنش های بهداشتی زیست محیطی عنوان کرد.
بیمارستان استاد شهریار بستان آباد در حدود 10 سال پیش ایجاد شده و با وجود اینکه دارای بخش های اطفال، داخلی، جراحی عمومی، جراحی زنان و زایمان و نوزادان است.
بستان آباد در 50 کیلومتری تبریز واقع شده است.
خبرنگار:علی کبیر ** انتشار: پرویز انصاری
7239/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.