مرتضی محمدزاده روز شنبه با حضور در غرفه ایرنا در این نمایشگاه اظهارکرد: مسوولان میراث فرهنگی و شهرداری می توانستند با استفاده بهتر از فرصت این نمایشگاه، این رویداد بین المللی را تبیین کنند.
وی با بیان اینکه در رابطه با این رویداد به فهم مشترک نرسیده ایم و برداشت های متفاوتی بین مردم و مسوولان وجود دارد، گفت: ایجاد و توسعه زیرساخت های شهری و گردشگری در مدت کم انتظار عقلائی نیست و باید به فکر معرفی و تقویت داشته های موجود باشیم.
محمد زاده با اشاره به اینکه شهرستان اسکو به واسطه ظرفیت های مناسب گردشگری دومین مقصد گردشگران پس از تبریز خواهد بود، گفت: درصدد تغییرات محسوس و مورد انتظار گردشگران هستیم.
وی با اشاره به اینکه کشور ترکیه در همسایگی ما به صنعت گردشگری توجه ویژه ای کرده و بیشترین بهره را از این مسیر می برد، خاطرنشان کرد: توسعه گردشگری اشتغال قابل توجهی به همراه داشته و موجب رونق اقتصاد داخلی می شود.
در اجلاس کارشناسان ارشد نهمین کنفرانس وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که دی ماه سال گذشته / 1394/ در شهر نیامی پایتخت جمهوری نیجر برگزار شد، شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 انتخاب شد.
انتخاب شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی از سال 2015 و به پیشنهاد سازمان کنفرانس اسلامی معروف به سازمان همکاری کشورهای اسلامی کلید خورد.
پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات تبریز تا هفتم آبان ماه در مکان نمایشگاه های بین‌المللی تبریز برپاست.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار: رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.