به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا بر اعمال این محدودیت تاکید دارد و سران برخی کشورهای اروپایی نیز وی را همراهی می کنند، اظهارکرد: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب چندین بار تاکید فرموده‌اند توان دفاعی ایران به هیچ‌وجه قابل چانه‌زنی نیست.
وی خاطرنشان کرد: سابقه دفاع مقدس و ایجاد گروه های تروریستی از جمله داعش توسط دشمن، به ایران ثابت کرده که استکبار به هیچ‌وجه قابل اعتماد نبوده و باید در مقابل آنها همیشه آمادگی نظامی و دفاعی داشته باشیم.
امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی میلیاردها دلار سلاح به کشورهای منطقه می‌فروشند و رژیم صهیونیستی را به جدیدترین تکنولوژی نظامی مجهز کرده اند، ادامه داد: تهدید دشمنان تاثیری در عزم و اراده ملت ندارد.
وی با اشاره به فرارسیدن سیزدهم آبان ماه خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب زنده نگاه داشتن یاد شهید فهمیده را جزیی از حفظ اصالت نظام دانسته‌اند.
وی با اشاره به اینکه امروز طبق برخی روایت روز شهادت امام حسن مجتبی(ع) است، گفت: این روز فرصتی برای توجه به رسالت، بزرگواری و سجایای اخلاقی این امام بزرگوار است.
حجت الاسلام آل‌هاشم همچنین به ویژگی‌های یک خانواده موفق از نظر قرآن اشاره کرد و گفت: حفظ ارزش های دینی و اخلاقی بین اعضای خانواده نشانگر یک خانواده موفق بوده و چنین خانواده ای می‌تواند سلامت جامعه را تضمین کند.
خبرنگار و انتشار: پرویز انصاری
6120/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.