مدیر کل آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه گفت: یکی از ضعف های بزرگ اقتصاد کشور، آشنا نبودن فعالان اقتصادی و تولید کنندگان با علم بازاریابی است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمود فرازنده در نشست سفرای آسیای شرقی با فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی اظهارکرد: امروزه تمامی فعالان اقتصادی با مسائل بین المللی، مشکلات نبض بازار، ارز و مشکلات تولید مواجه هستند که کارآفرینان طی سال های طولانی با آن دست و پنجه نرم کرده اند.
وی  ادامه داد: حضور سفرای کشورهای آسیای شرقی در تبریز فرصتی برای معرفی ظرفیت ها و افزایش مبادلات اقتصادی و سطح تکنولوژی خود با کشور های اقیانوسیه و آسیا است.
مدیر کل آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه عنوان کرد: با سفیرانی که در تبریز حضور دارند، توافقات همکاری برای توسعه روابط اقتصادی و کمیته های خاص تجارت و صنعت خواهیم داشت.
وی در خصوص سخنان اخیر رئیس جمهور خطاب به ترامپ گفت: تصمیم ملت ایران برای پیگیری اهداف انقلاب بسیار جدی است و ملت اهل خرد ایران، سخنان سخیف ترامپ را تقبیح کرده اند، چرا که پس از طی فراز و نشیب های مختلفی به یک تفاهم بین المللی دست یافتیم وسعی کردیم باور کنیم به سایرین در زمینه فعالیت های ایران اعتماد کنیم، ولی وارد مرحله جدید تری شدیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.