معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در مدت خدمت خودم در این پست، هرآن چه را که در توان داشتم انجام دادم. با توجه به تجاربم در حوزه اجتماعی و سیاسی توانستم در این مدت نیز پخته تر شده و تجارب جدیدی را کسب کنم .
 
 
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، سعید شبستری خیابانی طی آیینی از معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خداحافظی کرده و رحیم شهرتی فر، معاون جدید سیاسی و امنیتی استاندار از امروز کار خود را آغاز کرد .
 
سعید شبستری خیابانی در جمع کارکنان و کارمندان حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گفت: به دلیل ناهنجاری های ایجاد شده در حوزه های مختلف بعد از دولت های نهم و دهم باور نمی کردم که بتوانم در پست مدیریتی جدیدی به مردم خدمت کنم .
 
وی با اشاره به رفاقت دیرین خود با دکتر جبارزاده عنوان کرد: دکتر جبارزاده بعد از پذیرش مسئولیت استانداری در استان؛ بارها و بارها با بنده برای پذیرش مسئولیت معاونت سیاسی صحبت کردند ولی به دلیل شرایط پیش آمده در استان نمی توانستم این مسئولیت سنگین و خطیر را بپذیرم که در نهایت دکتر جبارزاده گفتند" در روز قیامت به خداوند می گویم که من با تو برای مسئولیت معاونت سیاسی و امنیتی صحبت کردم ولی قبول نکردی ".
 
وی در همین راستا تصریح کرد: این جمله مرا تحت تاثیر قرار داد و نتوانستم از قبول مسئولیت معاونت سیاسی در استانداری آذربایجان شرقی فرار کنم. عقیده دارم یا باید شخصی مسئولیتی را نپذیرد و یا اگر هم می پذیرد با جان و دل برای خدمت به مردم تلاش کند و در این مسیر، نگرش اداری صرف نداشته باشد .
 
  شبستری گفت: در مدت خدمت خودم در این پست، هرآن چه را که در توان داشتم انجام دادم. قبلا در حوزه امنیتی، تجربه ای نداشتم ولی با توجه به تجاربم در حوزه اجتماعی و سیاسی توانستم در این مدت نیز پخته تر شده و تجارب جدیدی را کسب کنم .
 
  معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، تمامی کارمندان و کارکنان استانداری را به مثابه اعضای یک خانواده دانست و ابراز کرد: همه با هم با روحیه وحدت و همدلی دست به دست هم داده و برای رفع مشکلات و توسعه روزافزون استان تلاش کردیم. روزهای بسیار پرفراز و نشیبی را در کنار یکدیگر تجربه کردیم و با غلبه بر مشکلات، همه ما در موفقیت های استان سهیم شدیم. خداوند را شاهد می‌گیرم که در این مدت؛ شبانه روزی کار کردیم و حتی شب ها نیز نمی توانستیم به راحتی بخوابیم و استرس داشتیم ولی به خاطر اعتلای اسلام و انقلاب، این همه استرس و نگرانی را تحمل کردیم .
 
  شبستری با بیان اینکه هیچ گاه دلبسته و وابسته پست و مقام نبودم و نخواهم بود تصریح کرد: شاید اگر مسئولیت خدمت در معاونت سیاسی و امنیتی استانداری را نمی پذیرفتم از هر لحاظ موفق تر می شدم ولی به عشق خدمت به مردم تمامی مسائل را در نظر گرفته و برای خدمت به مردم کوشیدم. همواره به خود نهیب می زدم و هشدار می دادم که خدایی نکرده خودم را بالاتر از کسی نبینم و احساس خودبزرگ بینی به من دست ندهد. خم و راست شدن برخی ها برای من، خم و راست شدن برای جایگاه من در استانداری بود که این گونه مسائل برای من ناراحت کننده بود .
 
وی با بیان اینکه گوشت و خونم برای نظام و انقلاب است، ابراز کرد: از تمامی مسئولان انتظار دارم دلبسته پست‌ها نباشند و از فرصت‌های پیش آمده برای خدمت هرچه بیشتر به مردم استفاده کنند و بدانند که روزی از این پست و مقام ها می روند .
 
وی با تبریک به دکتر شهرتی فر، به خاطر پذیرش مسئولیت معاونت سیاسی و امنیتی استانداری ابراز کرد: دکتر شهرتی فر، جانباز جنگ تحمیلی بوده و به اسلام و انقلاب، خدمات شایانی ارائه کرده است. انتظار دارم تمامی کارکنان و مدیران با ایشان همکاری کنند و او را تنها نگذارند .
 
وی همچنین اظهار کرد: می خواهم از این پس به دانشگاه بازگردم و علاوه فعالیت در حوزه علمی، بیش از پیش در خدمت خانواده خود باشم.
 
رحیم شهرتی فر، معاون جدید سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه برگزاری این آیین در گفت ‌و گو با ایسنا گفت: بر اساس دستور دکتر خدابخش، در اولین شورای اداری استان، مراسم باشکوهی برای تکریم از زحمات دکتر شبستری برگزار خواهد شد .
 
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.