به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم فوتسال کشورمان و تیم تاجیکستان از رقابت های مقدماتی فوتسال جان ملت های آسیا سه شنبه شب در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار شد.
در این دیدار فرهاد توکلی، مهدی جاوید و توحید لطفی هر کدام 2 گل، ابوالقاسم اروجی، علی اصغر حسن زاده و سید احمد عباسی هر کدام یک گل و مهران علی قدر 3 گل برای ایران به ثمر رساندند و سردار اف فیزالی 1 گل و سلام اف دیلشاد 1 گل برای تیم تاجیکستان بدست آوردند.
گفتنی است بیش از این تیم ایران به همراه تیم تاجیکستان از گروه دوم و دو تیم ازبکستان و قرقیزستان از گروه نخست این رقابت ها جواز صعود به مرحله بعدی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا را کسب کرده بودند.
رقابت‌های فوتسال مقدماتی جام ملت‌های 2018 آسیا در منطقه جنوب و مرکز با حضور هفت تیم در دو گروه از 23 الی 25 مهر ماه در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد.
تیم ملی فوتسال کشورمان در این مسابقات با تیم‌های افغانستان و تاجیکستان در گروه دوم قرار داشت و ازبکستان، نپال، قرقیزستان و ترکمنستان تیم‌های گروه نخست را تشکیل دادند.
از حواشی امروز این بازی ها می توان به حضور علی کفاشیان، نائب رییس فدراسیون فوتبال اشاره کرد که بازی های امروز را از نزدیک تماشا کرد.
خبرنگار: آب بسته ع**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.