ضیاءالله اعزازی روز یکشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات توسعه شهرک صنعتی بناب، افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و فراهم شدن زمینه اشتغال، دستگاه های مختلف اجرایی باید بروکراسی های اداری را کاهش دهند.
وی با انتقاد از تأخیر صورت گرفته در واگذاری اراضی توسعه شهرک صنعتی بناب، اظهار کرد: چرا تاکنون واگذاری اراضی واقع در شورگل برای توسعه شهرک صنعتی بناب با کندی انجام شده است؟!
اعزازی ادامه داد: حل مهم ترین مشکل مردم که اشتغال و تولید است به افراد حاضر در این جلسه بستگی دارد، بنابراین نیاز است با کنار گذاشتن موانع در جهت واگذاری زمین مورد نظر برای توسعه شهرک صنعتی بناب تسریع شود.
وی با اشاره به ضرورت توجه و اهمیت به مسائل زیست محیطی، افزود: تأمین سلامتی شهروندان از هر چیز دیگری در اولویت است، از این رو ما هم مخالف واگذاری این اراضی به واحدهای آلاینده زا هستیم.
اعزازی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مدیریت جهادی تأکید کرد: لازم است برای تحقق این مهم کمی از استراحت خود را نیز برای حل مشکلات مردم و اشتغال جوانان اختصاص دهیم.
وی در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد با رفع موانع موجود و با واگذاری اراضی نسبت به توسعه شهرک صنعتی و در راستای آن افزایش تولید و ایجاد اشتغال درآینده نزدیک قدم های اساسی برداشته شود.
به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان بناب نز در این نشست با بیان اینکه بناب یک شهرستان تولیدی و صنعتی است، گفت: بناب تنها شهرستانی است که ظرفیت شهرک صنعتی آن تکمیل شده و برای توسعه نیاز به زمین دارد.
ولی الله فرج اللهی با بیان اینکه سرمایه گذاران بنابی همچنان برای ایجاد واحدهای تولیدی دنبال واگذاری زمین هستند، افزود: به دلیل محدودیت زمین توسعه شهرک صنعتی بناب تا حدودی راکد مانده است.
وی اضافه کرد: در ناحیه صنعتی شورگل نزدیک به 40 هکتار زمین داریم که جهاد کشاورزی موافقت خود مبنی بر واگذاری آن به شهرک های صنعتی را اعلام کرده و امیدواریم با تسریع در واگذاری این زمین شاهد واگذاری قطعات آن به 40 الی 50 سرمایه گذار بنابی باشیم.
شهرستان بناب در 120کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع است.
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.