به گزارش ایرنا، قائم مقام وزیر کشور در این آیین افزود: در سال 1373 که عهده دار ریاست فدراسیون دوچرخه ‌سواری شدم ملاحظه کردم که در 20 سال گذشته آن زمان و حتی بازی‌ های آسیایی تهران تنها یک مدال توسط آقای زنگی‌ آبادی دریافت کرده بودیم.
وی خاطرنشان کرد: ایران در رشته دوچرخه سواری همیشه حرف ‌های زیادی برای گفتن دارد و امیدوارم رکابزنان خارجی روز‌های خوبی در تور دوچرخه‌ سواری ایران - آذربایجان را سپری کرده باشند.
هاشمی که سابقه ریاست فدراسیون دوچرخه سواری کشور را نیز در کارنامه دارد، بیان کرد: خوشحالم که تور ایران – آذربایجان، در چنین کیفیتی برگزار می‌ شود و برنامه‌ ریزی‌ های لازم را انجام داده‌ ایم تا بتوانیم دوچرخه ‌سواری آسیا را به جایگاه واقعی‌ آن برسانیم.
جمشید نظمی مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با تشکر از عوامل اجرایی سی و دومین تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان اضافه کرد: جای خوشحالی است که این تور در بهترین کیفیت و بدون کوچک ‌ترین حادثه ‌ای برگزار شد تا افتخار دیگری برای ورزش آذربایجان ثبت شود.
نتایج تیمی این دور از مسابقات به شرح ذیل بدست آمد؛

1- شهرداری تبریز با 69 ساعت و 37 دقیقه و 15 ثانیه
2- پیشگامان کویر یزد با 69 ساعت و 38 دقیقه و 58 ثانیه
3- تارتلتو بلژیک با 69 ساعت و 53 دقیقه و 40 ثانیه

و در نتایج انفرادی نیز پیراهن طلایی بر تن 'راب رویخ' از تارتلتو بلژیک، پیراهن کوهستان بر تن 'ایلیا داویدنوک' از شهرداری تبریز، پیراهن سفید (بهترین رکابزن زیر 26 سال) بر تن 'ایلیا داویدنوک' از شهرداری تبریز و پیراهن سبز امتیازی بر تن 'مارکو دوئتس' از بیبی دامپ هلند پوشانده شد.
در حاشیه اختتامیه سی و دومین تور دوچرخه سواری از دکتر شهرام دبیری و کریم صادق زاده و علی آجودان زاده و محرم محمدزاده اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به دلیل حمایت از ورزشکاران با اهدا لوح تقدیر شدند.
سی و دومین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور رکابزنان پنج تیم داخلی و 9 تیم خارجی از 16 تا 21 مهر ماه و در 6 مرحله به مسافت 1010 کیلومتر در مسیر استان های آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی رکاب زدند.
خبرنگار: آب بسته ع ** انتشار: رستگار
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.