به گزارش ایرنا، سومین مرحله تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان امروز سه شنبه در مسیر 155 کیلومتر از شهرستان جلفا به سمت تبریز برگزار شد .
در این مسیر رکابزنان دو خط کوهستان و یک خط امتیازی را پیمودند و مساریک اوتما از تیم بیبی دامپ هلند توانست به عنوان نفر اول از خط امتیازی مرحله سوم عبور کند و پیراهن سبز این مرحله را به تن کرد.
مهدی آرمون رکابزن تیم سپاهان اصفهان نخستین خط کوهستان مرحله سوم را بنام خود ثبت کرد.
همچنین سعید صفرزاده توانست از دومین خط کوهستان گذر کرده و فاتح مرحله سوم سی و دومین دوره تور بین المللی ایران - آذربایجان شود.
در نتایج تیمی این دوره از تور بین المللی آذربایجان، آستاناموتورز قزاقستان با 35 ساعت و یک دقیقه و 45 ثانیه اول است و دراپاک استرالیا با 35 ساعت و 2 دقیقه و 23 ثانیه و شهرداری تبریز با 35 ساعت و 3 دقیقه و 27 ثانیه در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند.
به گزارش ایرنا، ' کرسی کاسی جورن ' ورزشکار تیم ' بیبی دامپ ' هلند فاتح مرحله اول و 'آلکسی ولوشین' از آستاناموتورز قزاقستان فاتح مرحله دوم سی و دومین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان شده بود.
سی و دومین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از روز یکشنبه 16 مهر از تبریز شروع شده و رکابزنان حاضر در این دوره از 14 تیم داخلی و خارجی در مجموع 1010 کیلومتر را در 6 مرحله و در مسیر استان های آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی رکاب می زنند.
خبرنگار: آب بسته ع ** انتشار: پرویز انصاری
/3071/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.