مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش دو درصدی آمار جان باختگان حوادث رانندگی در استان گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری، 438 نفر در اثر حوادث رانندگی در استان جان خود را از دست دادند که از این تعداد 349  نفر مرد و 89 نفر زن بودند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بهرام صمدی راد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: بیشترین تلفات حوادث رانندگی طی این مدت به ترتیب با 262 فوتی در جاده های برون شهری و روستایی، 93 نفر در مسیرهای درون شهری، 12نفر در جاده های خارج از استان یا نا معلوم، 61 نفرخارج از حریم جاده و 10 فوت شده گزارش شده است .

وی با بیان اینکه  درشهریورسال جاری، 92 نفر بر اثر تصادفات رانندگی در استان جان خود را از دست دادند، ادامه داد:  این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 9.5 درصدافزایش یافته است .

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش دو درصدی تعداد مصدومین حوادث ترافیکی نسبت به سال گذشته عنوان کرد : درنیمه اول سالجاری تعداد مصدومین حوادث رانندگی مراجعه کننده به ادارات پزشکی قانونی 9 هزار و21 نفر بوده که از این تعداد دوهزارو 428 نفر زن و شش هزار و 593 نفر مرد بودند.
 
صمدی راد متذکر شد: همچنین در شهریور سالجاری یک هزارو 733 نفر در اثر حوادث رانندگی مصدوم و به ادارات پزشکی قانونی مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 4.3 درصدافزایش یافته است .

وی با بیان اینکه تعداد کل مصدومان در حوادث رانندگی سال گذشته 15 هزار و 415 نفر بوده است، خاطرنشان کرد: تعداد کل تلفات ناشی از تصادفات رانندگی طی سال 95 در استان 675 نفر بود که از این تعداد 133 نفر زن و 542 نفر مرد بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.