استاندار آذربایجان شرقی معتقد است مشکلات کارخانه‌ی بلبرینگ‌سازی ناشی از به روز نبودن تکنولوژی آن است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان و با اشاره به مشکلات بلبرینگ سازی تبریز اظهار کرد: باید از توان مشاوران در قالب کلینیک واحدهای تولیدی برای حل مشکلات استفاده شود و اگر کارخانجات و واحدهای تولیدی را به عنوان یک انسان بیمار در نظر بگیریم، کسی به حرف یک کارشناس سلامت اعتماد نکرده و به پزشک مراجعه می کند؛ بنابراین در حل مشکلات واحدهای تولیدی نیز باید به مشاوران و صاحب نظران اتکا کرد.
وی با بیان اینکه وضعیت کنونی این کارخانه ناشی از مشکلات مالی نبوده و بلکه به روز نبودن تکنولوژی وضعیت موجود را رقم زده است، گفت: این در حالی است که خود محصولات تولیدی این کارخانه مشتری دارد و تکنولوژی باید به روز شود.
وی تاکید کرد: با توجه به این که حدود چهار هزار عضو هیئت علمی در استان ما وجود دارد؛ بنابراین می توان در حل مشکلات واحدهای تولیدی همچون نساجی خامنه و کارخانه‌ب بلبرینگ‌سازی از توان آنان استفاده کرد.
خدابخش بیان کرد: به دلیل در گردش بودن سرمایه، مشکلات نفدینگی همواره وجود داشته و تغییرات اقتصادی، بنگاه ها را تحت تاثیر قرار می دهد و داشتن وجدان کاری و تعهد حرفه‌ای است که واحدهای تولیدی را از بحران نجات می دهد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.