استاندار آذربایجان شرقی از تکمیل بزرگراه تبریز- اهر تا هفته دولت سال آتی خبر داد. 
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در حاشیه بازدید از روند مراحل اجرایی بزرگراه تبریز- اهر اظهار کرد: خوشبختانه امروز به همراه مهندس هاشمی، قائم مقام وزیر کشور، آقای عبداللهی، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مدیران استانی و محلی؛ اولین سفر شهرستانی خود بعد از آغاز خدمت در استان آذربایجان شرقی را به بازدید از روند اجرایی این پروژه مهم و بسیار استراتژیک استان اختصاص دادم. 
وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه تا پایان دولت دهم در حدود 11 درصد بود، اظهار کرد: در چهار سال فعالیت دولت یازدهم نیز 40 درصد به پیشرفت فیزیکی این پروژه افزوده شده و هم اکنون بیش از 57 درصد پیشرفت دارد. 
خدابخش اعلام کرد: تا پایان سالجاری، 30 کیلومتر از بزرگراه اهر- تبریز زیر ترافیک رفته و بقیه مسیر به طول تقریبی 40 کیلومتر نیز تا هفته دولت سال آتی به بهره برداری می‌رسد.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بر اساس گزارش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بزرگراه تبریز - اهر یکی از پرحادثه خیزترین مسیرهای مواصلاتی کشور است، ادامه داد: این جاده با توجه به ظرفیت‌های بسیار ارزنده موجود در منطقه و همچنین سفر بسیاری از مردم استان و شهرهای دیگر به شهرهایی همچون اردبیل، مشگین شهر، مغان برای گردش و تفریح و .. از اهمیت بسیاری برخوردار است و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری کامل از آن باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.