به گزارش ایرنا، محمدرضا احمدی روز سه شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت، 112 هزار و 100 متر مربع از معابر اصلی و 103 هزار و 900 متر مربع از محلات شهر مراغه آسفالت ریزی شده است.
وی ادامه داد: با توجه به سیاست توزیع عادلانه خدمات شهری به ویژه در مناطق محروم و حاشیه شهر، بهسازی و آسفالت ریزی این مناطق در اولویت مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.
وی اضافه کرد: هم اکنون سه کارخانه تولید آسفالت به همراه سه اکیپ مکانیزه علاوه بر گروه های دستی، کار آسفالت ریزی را در محلات شهر مراغه با سرعت بیشتری انجام می دهند.
شهردار مراغه با اشاره به اجرای طرح های بهسازی معابر و پیاده روسازی افزود: این طرح ها در بسیاری از معابر عمومی شهری از جمله خیابان شهید قدوسی (ژاندارمری)، جودی آباد و نیز در قالب اجرای رفوژ بلوار بین میادین دخانیات و گاز اجرا شده است.
احمدی ادامه داد: در راستای توسعه گردشگری و بر اساس سیاست های طرح جامع شهری، فاز اول طرح پیاده راه در مرکز شهر و خیابان شهید بهشتی به پایان رسیده است.
وی اضافه کرد: در راستای اجرای فازهای بعدی این طرح و در جهت فرهنگ سازی برای تکمیل و توسعه آن، معایب و مزایای آن باید به صورت کارشناسی بررسی شود.
وی با اشاره به اجرای طرح های در دست اجرای شهرداری مراغه افزود: هم اکنون طرح تعریض پل های میدان شهرداری و شهرک فلزکاران و نیز احداث جایگاه سوخت فرودگاه سهند و مسیر دسترسی به ورزشگاه پنج هزار نفری در حال اجراست.
وی اضافه کرد: همچنین تجهیز ناوگان شهری به 10 دستگاه اتوبوس و 6 دستگاه مینی بوس جدید با بهره گیری از تسهیلات بانکی به زودی انجام می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر مراغه نیز در این نشست گفت: توجه به مشکلات شهری و دغدغه های شهروندان از اولویت های اصلی شورای پنجم شهر مراغه است.
یحیی غلامی افزود: اجرای طرح نهضت آسفالت ریزی و بهسازی معابر به ویژه در مناطق حاشیه شهری از جمله طرح های مورد حمایت شورای اسلامی شهر است.
شهر مراغه به عنوان دومین شهر آذربایجان شرقی با بیش از 180 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.